Fantastisk tur! Enig i betraktningen din om at LH kunne hatt bedre greie på arrival service. Ikke minst på deres egen flyplass.
Tough one! Synes den peneste var Asiana sin. Den mest behagelig var lufthansas. Men så likte jeg veldig godt en liten detalje hos ANA, der de samlet inn den brukte pysjamas og utleverte en ny til å ta med hjem.
Fantastisk rapport og kudos for valg av reiserute. Dette blir en målestokk for meg når jeg skal planlegge min tur i F.
I tillegg så skal det jo nevnes at man hos ANA får en jakke ved siden av pysjen Nå var jeg så heldig at jeg fikk oppleve reisebrevene til Schlandy live, og kan ikke annet enn å si at dette var en tur uten sidestykke, men ett must å få LH biz oppgradert til f, i alle fall på første turen over atlanteren
Takk for en fin oppsummering og sammenlikning av produktene F bør jo alltid være bra, men det er spennende å se at det likevel er såpss mye forskjell på de forskjellige selskapene!
@Schlandy Har du flydd TG F? Isåfall hvordan ville du rate TG sin nye F vs de 3 andre du nå har prøvd? Har selv kun prøvd LH F og gammel Asiana F, og kommer aldri til og bruke 190K på og fly Asiana gammel F igjen. Skuffet veldig syns jeg. LH derimot, de leverte Om du skal ta en tur til feks Asia og måtte velge et selskap, hva hadde du valgt? Forresten fantastisk rapport
Personlig synes jeg TG F leverer på høyde med LH, og bedre enn både Asiana og ANA. Og så kan man like golfbil eller ikke, men synes det var cool nok å bli hentet ved flyet ved ankomst BKK. Samtidig synes jeg Thai first loungen i BKK er ypperlig! Hadde jeg kunne velge til asia ville det bli LH ut og TG hjem.
Hadde vert gøy og prøve og få til LH og TG. Frister veldig Men er det mulig? Vet du kan fly FRA-SIN/SIN-BKK-LHR feks. Men nå er ikke akkurat LH til SIN i F noe som forekommer alt for ofte. Noen andre byer man kan kjøre LH ut og TG retur via BKK uten at det krasjer med sone regler osv?
Man kan også ta LH F til PEK og TG F derfra til BKK. Enig med @Schlandy LH F fra Europa og TG F fra Asia.
Skulle jeg mene. F.eks OSL - FRA - PEK - BKK går vel greit? Jeg vurderte alternativet for Fru RoadKing og meg da vi reiste før jul, men hun var ikke så hypp på å flakse rundt bare for å sitte ekstra på fly...
Hahaha, jeg har akkurat samme innstilling. Raskest og mest komfortabelt. Må jeg via noe så er det fordi det ikke finnes seter på de raskeste flyvingene. Men nå er jeg såpass sær at jeg greier å slite meg rundt på business class.