God morgen, det er fredag! Gårsdagen ble avsluttet med kake, bursdagsgaver og et par episoder med Andor. Finfin bursdag, altså! Fikk flytur i gave, kona kjenner meg godt. Noen timer med jobb, så er det klart for helg på hytten. Ha en fin en!
God morgen fra Sølvbyen! Visst er det fredag. En fin en også. Svømmeturen er utført, bane 3 var bare min nesten hele økta, det er ikke ofte. Først grøt, så skal vi ledsage eks-forloveden på minikurs i coverlock (søk på Google (nei, ikke cover up)). Og om 11 dager skal vi ut og fly! Ha en fin fredag!
God morgen fra Oslo. Restituerer etter et inngrep i går, så aktivitetsnivået blir ufattelig lavt og begrenset til innenfor husets fire vegger. Om det ikke blir for mye smertestillende med røde varseltrekanter på skal jeg jammen meg se om jeg finner noen funky flyturer eller noe annet gøy for 2026. Ha en solid en!
God morgen fra hjemmekontoret! Ikke noe spennende som skjer i dag. Litt skriving og et Teams-møte før det tas helg. Med solen som skinner utenfor kan det hende at det frister med en litt kort dag. Ha en fortreffelig dag og en flott feiring i morgen!
God morgen fra solkysten.. nesten solens rike .. 25 grader i dag og i morgen .. sies det . I dag er det Brannguttene som skal nedkjempe Sarpsborg..
God morgen fra kontoret. Blir litt hektisk jobbing før man prøver å ordne til morgendagen. Venter med å booke nye flyturer til blir doble poeng neste helg, men har uansett ganske greit med planlagte reiser de neste månedene. Neste langtur er om tyve dager. God 17. mai helg!
God ettermiddag fra Bangkok. Her har en vert ute å trasket, frest bort litt hår og så spist brunsj hjemme. Nå er dagens teams møte akkurat kommet i gang så nå erre litt jobbing til flott utsikt over byen. Været er blandet, til morran var det strålende sol, i 12 tiden kraftig regn og torden. Nå har det letnet noe. Ha en fin fredag
Morn fra vest! Yr truer med sol og 19 grader, så idag passer det fint å brygge øl! Innimellom kan jeg stryke skjorter og ordne litt, slik at kona slipper altfor mye stress med å fikse alt imorgen. Da er det jammen opp på jobb kl06… Fikk schedule change fra SAS på en CPH-SVG i sommer, 7 timer transfer og Braathens ATR72. Det gidder jeg ikke, så da ble hele hjemreisen utsatt og via OSL i stedet. Liker virkelig den selvbetjeningsløsningen til SAS altså! Ha en givende dagen før dagen!
God fredag fra Oslo. her koker det i alle kanaler så knapt tid til å sjekke innom IF. Om jeg er heldig får jeg kanskje tid i løpet av kvelden til å gjøre klart til i morgen, men godt mulig første program på nasjonaldagen blir husvask!! Vet det er «helligbrøde» med denslags i stedet for champagne frokost men hva kan en gjøre annet enn å appellere for flere timer i døgnet? Også forsinket grattis til @holmen
God ettermiddag, snart kveld frå Kathmandu. Kjem til å savne TK, Meze er fantastisk. Det samme er innflyginga til denne byen her, sjukt å sjå bort på fjella. Nepal altså!
Gooood ettermiddag frå solskinet i Florøida. Fristen i LAX-veka mi er flytta på, so då spørst det om det ikkje vert råd å reise over fjorden for å ete middag om ei god veke. Spørst kva madammen seier, men når ein snart har rund dag må ein vel få lov å lufte seg litt?
Antydning til dårlig stemning på SK936 tidligere i dag. Hadde en solid EBP seat block på 20A i natt. Var en tur på toalettet etter take off, og da jeg kom tilbake satt det noen ved siden av. - I asked one of the crew. She said it was ok. - really, did they? * hold my beer * Mitt behov for søvn og en rolig overfart, trumfet sosialdemokrati og snillhet. Purser sendte henne tvert tilbake til midtsetet hun kom fra, dog ikke uten kamp. Det var klein stemning på rad 20 en stund
God ettermiddag fra OSL traktene. Siden det er meldt finvær og varmt på østlandet, så hva passer bedre å ta en tur nordover … God 17.mai
God ettermiddag fra CDG. Tredje besøket mitt på kontraktsloungen SAS har kjøpt seg inn på her. Kjøttgryte fra burgund hver gang, ymse andre varme og kalde, pastis og champagne. Liker meg. K
God kveld fra hovedstaden. Her pakkes baggen for i morgen skal man ikke gå i tog, men istedenfor ut og fly. Første gang jeg flyr på 17.mai så det blir en ny opplevelse, men mistenker Gardermoen ikke er veldig mye annerledes enn ellers tross alt... Nyt kvelden folkens
Det er jo ikkje mi skuld at fylkeskommunen har hendene fulle og må utsette ting? Alle forstår at det betyr egotrip til LAX for å treffe gamle studiekameratar og ete wagyubuffet.