Deres lengste non-stop flights

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RemiWM, 02. aug 2015.

  1. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    SIN - EWR med SQ sin A340-500 all business, ca 9 500 miles og drøye 18 timer "in heaven" i dobbel forstand. Dessverre ble ruten lagt ned i 2013.
     
    Last edited: 02. aug 2015
  2. _Tobias_

    _Tobias_ Reiselysten student

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Noen her som har drøyt lange turer, min lengste er SFO-CPH, på 11:20, på eco med SAS. En lengre tur enn det på eco med SAS sitt heller dårlige underholdningssystem så hadde jeg gått på veggen.
     
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    LAX-SYD. Tok ca 14:30 timer mener jeg å huske. Og det var rett etter FRA-LAX på rundt 12 timer. I eco. Rakk å bli bakfull 3 ganger.
     
    bern747 and mhsalv like this.
  4. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Såvidt jeg vet LAX-FRA og SFO-FRA. Sistnevnte er kortere, men med lenger reisetid.

    LAX-FRA: 5 799 miles, 10t 45m
    FRA-SFO: 5 691 miles, 11t 25m
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,763
    Bonuspoeng:
    183
    LHR-SIN på 6769 miles, men om noen uker blir den slått av ORD-HKG på rolige 7794 miles.
    Første var i økonomi med SQ, andre blir økonomi med UA -- tror det kan bli en prøvelse.
     
  6. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel som @mhsalv LHR-HKG med CX, 5991 miles.
    Gjekk overraskande greit i economy. Greit underhaldningssystem og grei drikkeservice.
    Den er etterfulgt av AMS-PEK med KLM.
     
  7. Royjohansen

    Royjohansen EBG - *A only

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Lengste non-stop flight for min del var CPH - SFO i juni i fjor. I biz med svært vennlig crew kunne turen godt vært dobbelt så lang.
     
  8. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Siden det er mer eller mindre utelukkende økonomi på meg, så tror jeg ikke jeg har så veldig behov for å prøve å slå noen avstandsrekorder. :p

    Men den (hittil) lengste er FRA-JNB, med LHR-PHX og JNB-MUC hakk i hæl. Og helt ærlig så synes jeg det var langt nok, selv om det blir nok noen litt lengre neste år.
     
  9. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    ..kan også ta med UA HKG-EWR 8070 miles 16+ timer. Business men langt fra samme opplevelse som SQ SIN-EWR.
     
  10. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Min lengste flytur er BKK - AMS på 12 timer og 10 minutter i økonomi. Jeg reiste i tillegg med en liten unge som ikke fikk sove, så det var lange og harde 12 timer. ;)
     
  11. Cloudjumper

    Cloudjumper Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    18
    HKG-ZRH med LX. 13 timer og 10 min, 5776 miles. Satt i økonomi, men lite folk og nattflight gjorde det til en ganske behagelig tur.
     
  12. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Fløy denne ruten selv for under 1 år siden, eco begge veier. Det gikk faktisk overraskende greit, sov minst 6 timer hver vei :) Våknet frisk og opplagt for siste snacks noen timer før landing :)
     
    KristianSk liker dette
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    Malaysia Airlines MH 4 KUL - LHR, heldigvis i Biz. Men var møkka lei da vi landet. Hele flighten var en dag flight.
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Amsterdam - Cape Town i KLM economy uten IFE er min klart lengste. Frister ikke til gjentakelse.

    Men ingenting føltes lenger enn Finnair MD-11 fra Helsinki til Beijing. I midtsete i economy. KLM fra Mexico City til Amsterdam i economy midtsete er en god toer (i dobbelt forstand)
     
    SASDC8 liker dette
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    What he said...bare motsatt vei og i F. Tok dessverre bare 11 timer 50 minutter...... :):)
     
  16. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Mine topp 3 er:

    1) AMS-GRU, 6080 miles, med KLM
    Destinasjonen sier vel det meste...skrekk og gru :D Husker ikke hvilken vei som tok lengst tid, men 12t 30min føltes MYE lengre ut enn de vanlige 10-11 timene jeg er vant med. 1t etter å ha flydd 10t føles mer som 5t. Dette var i 2004, men jeg husker fremdeles at jeg tenkte, aldri mer :confused: IFE var det vel dårlig med også. Mener å huske at det var noen små skjermer i taket.

    2) CPH-SFO, 5500 miles, med SAS

    3) CPH-NRT, 5420 miles, med SAS
     
    Last edited: 03. aug 2015
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Har vel en som er lengre når jeg tenker meg om, og det er NRT-MUC (LH) med 5835 miles. F-gjorde dette til en behagelig tur, selv om det var dagflight :):)
     
  18. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg reiste SIN-LAX (SQ38, all-business A340-500) i 2013 like før de la ned ruten. Dette var verdens nest lengste rute etter SIN-EWR.

    8770 miles, og 17 timer i luften. Fantastisk tur!

    Min nest lengste tur var ORD - HKG.
    7794 miles, og fløy over Nordpolen. United EconomyPlus. nesten 16 timer. Hadde heldigvis ledig midtsete på første rad i Eco Plus.
     
  19. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    Min lengste er Buenos Aires - Amsterdam, 13:17 i Economy. :eek: KLM sine Economy seter er trange og når passasjeren i nabosetet var stor, da blir det gøy. Det er den samme jeg hadde som min jævligste flytur.
     
  20. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Min lengste er Dubai - Brisbane med Emirates.. 14 t 30 min! :)
     

Del denne siden