God formiddag! Unnskyld...for jeg har syndet. I dag startet jeg med å lese en artikkel om opptjening i BA og One World FØR jeg gikk på IF EBD for et nytt år er straks i boks og da må en jo se om det er noe annet gøy å finne på. Ha en fin dag alle sammen
God føremiddag frå stiftsstaden! Føremålslaus vandring i byen står på plakaten i dag. Det same hadde nok skjedd om eg var i Berlin, slik planen for denne veka eigentleg var. Ja-ja, det skal vel gå sin skeive gang dette Ha ein fin-fin torsdag, gode medforumistar!
Absolutt https://www.flyertalk.com/forum/bri...aining-status-earning-avios-2021-edition.html https://thepointsguy.co.uk/guide/cheaper-and-easy-british-airways-status/
I 2022 kan du være i Berlin, uten å være i Berlin. Lufthansas første Boeing 787-9 får navn etter hovedstaden. Kilde
God formiddag fra hovedstaden. Kom hjem fra California i går, så selv om de andre påstår det er mye varmere her enn tidligere i uka så følte jeg på en kald overgang. Særlig siden jeg ikke hadde med vinterjakke og reiste kollektivt hjem fra flyplassen. Det var et par hundre stykker i kø for å ta covidtest på flyplassen, men det gikk ganske radig unna så brukte nok i underkant av timen på å få det unnagjort. Nå handler det bare om å holde oss smittefrie frem til avreise til Thailand neste fredag. Virker vanskeligere enn vanlig, nå er smitten kommet fryktelig nært.
Enig! Vi biter litt negler nå hver gang vi går ut døra hjemme. Vi er egentlig ikke så "veldig nøye" på slikt, men akkurat denne gangen føler vi det er for mye som står på spill. Så kun korte turer ut og prøver å holde oss langt unna folk, der det er mulig. Var ei på kontoret som fikk påvist smitte, men jeg hadde heldigvis ikke vært innom kontoret på noen dager. *dodged that bullet* Jeg har dessuten en same-day jobbreise fra OSL til SVG dagen før avreise til BKK. Så sitter og funderer på om jeg tør gjennomføre den jobbturen eller ei. Har gått helt fint å reise i to år nå og har fortsatt ikke hatt corona - men du kan jo banne på at... ja... Nei, skal ikke tenke på det. Velkommen hjem til kulda - and stay safe!
God formiddag fra covidens hule. Jeg trodde jeg skulle gå klar siden eldste sønn har siste isolasjonsdag i dag, men neida. Selvtesten lyste opp med to streker nesten med en gang. Så da bar det til teststasjonen igjen. Litt lei nå, men snart kommer det bedre tider og da skal det reises! Ha en fin dag folkens, hold dere unna Covid.
God tidlig ettermiddag fra MBT, turen går til OLA med bil(heldigvis ikke olabil) Helg etterhvert, men blir jobbing fra bortekontor i morgen.
God tur! Gjerne rapporter om resten av serveringen (eller mangel derav) også. Tror det er mange som skal ta en tur over dammen de nærmeste ukene. Greit å vite hva vi kan forvente.
Maten serveres som før? Dvs: forrett, så hovedrett, så dessert/ost? Ikke alt klasket på et plastbrett lenger med et "lykke til"? Hurra!
God ettermiddag fra innenriksstua. Fortsatt så tidlig på dagen at det er relativt stille og rolig. Har spist og drukket oss mette, så nå er det bare å stikke innom Rizatta for litt reiseniste før boarding. I god tradisjon har det tikket inn forsinkelse til Trondheim, kom akkurat til å tenke på melkeruta til KSU som ble innført for noen uker siden, er det fare for at vi må innom der?
Da fortsetter vi! Manglende pre departure drink som nevnt, men fikk litt bobler og en GT da vi var i luften. Nøttene kom også i pose i stedet for varme i skål. Så til det positive. Hadde lest dårlig review av lammet her på IF så gikk for laksen. Den ble servert med søtpotet og spinat og smakte riktig godt. Litt trist med alt på et brett, og savnet den fine desserten man fikk før, men alt på brettet var i det minste godt! Radig påfyll av drikke også!
Jeg synes de hvilerommene er supre (annet enn at det er veldig lytt, så man hører alt som snakkes om på utsiden av døren). Om to dager skal jeg på en hompetittentur fra Spania via Stockholm og Køben til oljebyen (fordi SAS kansellerte den opprinnelige flybilletten her også). Så idag skal jeg ut og handle inn de maskene som visstnok var hakket mer effektive, i håper om at det forblir en Covidfri jul. Ellers så skal dagen brukes til å planlegge laget mitt i Fantasy Premier League. Der skaper også Covid trøbbel siden halve Tottenham har fått covid.
Jeg syns lammeretten var bra! Be om ekstra knekkebrød med en gang. De går tom... Men ved retur fra MIA; så var det ikke Kalix, og biff smakte lite. I tillegg ikke ost, og sjokolade kom en stund etterpå (vil dog påpeke at Gin-sjokoladen var nydelig).