DNB MasterCard med EB

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av indahla, 22. juni 2018.

1. Vaskehanske

Vaskehanske Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Selv om det er feil kommunikasjon i DNB sin kampanje vil jeg trekke frem noe positivt..
    Det er som vanlig helt strålende å se dette forumet i aksjon, hvor vi engasjerer oss, finner ut av ting, ikke minst den historikken/erfaringen man sitter med fra tidligere kampanjer. Tilslutt får gitt de beskjed/spørre om dette om dette hvor produktansvarlige skal rette dette opp.

Stor creds til alle IF`ere - Dette forumet gir meg glede hver dag jeg er innom!

Storbaba, jgroneng, Finnks and 3 others like this.
  2. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,429
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ble nettopp SAGA kunde. Hvordan er det med Mastercard og disse status poengene? Er det Kalenderår til kalenderår det går på å bruke 200 000, eller er det fra aktiveringsdato av Mastercard Upgrade til Eurobonus?

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,734
    Bonuspoeng:
    293
    Kalenderår

rgn and paramberg like this.
  4. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,429
    Bonuspoeng:
    183
    Ok så om jeg bruker 100 000 kr til Oktober og 100 000 kr til innen 31 desember så ramler det 20 000 statuspoeng på konto med andre ord?

5. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,002
    Bonuspoeng:
    113
    Eksakt, 10’ på November regningen og 10’ på Januar regningen. Så kan gjenta moroa neste år, før eller periodeutløp avhengig av behov.

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,734
    Bonuspoeng:
    293
    Stemmer. Og hvis man har opptjeningsperiode hos EB som begynner midt på året, så kan man faktisk klare å få 40000 statuspoeng i samme opptjeningsperiode.

Siden SAS har utvidet EBD-perioden min med ett år, så trenger jeg ikke statuspoeng fra DNB før i neste periode. For meg starter den 1. August. Så jeg bruker da nesten 100k før den tid, men venter med å runde 100k til etter 1. August. Så får jeg 10k statuspoeng til før nyttår, og har mulighet til å få 20k statuspoeng etter nyttår også, hvis jeg ikke får fløyet så mye som jeg ønsker meg.. :cool:

Maggie liker dette
  7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, virkelig! Dårlig svar av DNB: "computer says no"

8. October

October Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,332
    Bonuspoeng:
    93
    Spesifiser: Sier KS nei til at man skal prøve seg eller nei til at man får poeng? :D

Vaskehanske liker dette
  9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,949
    Bonuspoeng:
    293
    Nei til poeng :(

Del denne siden