DNB Mastercard Upgrade nå Doble EuroBonus velkomstpoeng

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ina, 11. sept 2024.

1. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Merk at DNB Plus ikke har EB-opptjening over 400k spend i året. 700k for Saga og 1M for PB.

2. Thimble5020

Thimble5020 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    13
    Når bruker DNB å utbetale EB / velkomstpremie? Faktura ble betale 15.10, men fortsatt ikke fått poenger.

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,073
    Bonuspoeng:
    293
    De blir utbetalt når fakturaen genereres. I ditt tilfelle rundt månedsskiftet så vidt jeg skjønner.

Thimble5020 liker dette
  4. Thimble5020

Thimble5020 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    13
    Takk! Siste faktura ble generert 30.09 med forfall 15.10, hvor blant annet avgiften for EB-upgrade var fakturert, uten at det ble utbetalt noen poenger. Men da regner jeg med de utbetales sammen med nesten faktura 30.10

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,073
    Bonuspoeng:
    293
    Du må etterspørre de. Mine har uten unntak kommet samtidig med fakturaen som genereres, ikke måneden etter.

Thimble5020 liker dette
  6. Thimble5020

Thimble5020 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    13
    Never mind. Gikk nøyere igjennom EB-utbetalingene. Ser DNB rewards utbetalte vanlige poeng + doble velkomstpoeng 27.9. :)

7. CarlJung

CarlJung Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Kan vi forvente en ny kampanje med doble velkomstpoeng i løpet av året?

8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,721
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har ingen info utover at det var en for akkurat et år siden. Men hvis de skulle gjøre det samme iår er de allerede en uke på overtid

9. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    392
    Bonuspoeng:
    63
    Norn som vet hvordan det funker med periodisering av spend for året vs fakturadato? Jeg har i dag forfall 20. hver måned, så fakturaen genereres den 5. Hvordan blir det da med forbruket jeg har i desember og frem til 5. januar, vil det telle mot årets grense eller neste års? Er detnoe å hente på å flytte fakturadato her?

Målet mitt er å få 100k spend fra nyttår og til utgangen av februar neste år for å sikre diamant.

Del denne siden