Du får 4x høyere statusinntjening når du reiser med oss i perioden 1. oktober 2021 – 31. januar 2022

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larslarslars, 27. sept 2021.

1. krioyn

krioyn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Har heller ikke fått dette etter 3 legs i forrige uke... Regner med de dukker opp etter hvert.
    Ikke noe anbudsrute. HAU-BGO-TOS-HFT

2. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,141
    Bonuspoeng:
    113
    Alle mine flygninger med widerøe har blitt registrert som 4x så fort de har blitt registrert i eurobonus. (Sist flygning for 2 uker siden)
    Kan dette ha noe å gjøre med widerøe sin kampanje nå nylig? Den gjelder fra og med Desember, dekker altså 2 måneder av 4x kampanjen.
    I motsetning til sist 4x kampanje så har det vel aldri stått noen plass at dette gjelder for flygninger med widerøe også?
    Blir kun spekulasjon, men rart at så mange plutselig ikke får 4x av flygninger med widerøe, mulig SAS har tatt grep her?

3. mrius

mrius Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg så ihvertfall noen hadde spurt under en SAS post på FB, og fikk svar fra SAS at denne kampanjen kun var med SAS. Men dette er noen uker siden, og folk har fått 4x etter dette. Mulig det har vært en feil og de har fikset det nå.

Shyneno liker dette
  4. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,162
    Bonuspoeng:
    113
    En kollega fikk 4x på mandag 18.10.2021.

5. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,073
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk ikke 4x opptjening på WF 20. og 22.10 sist uke, så mulig SAS har tettet igjen denne.

6. Mbj

Mbj Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har fått både 4x statuspoeng (kom samtidig med ordinære poeng på alle flights) og poengene vi med ny periode i jan-feb skulle få. Sistnevnte er i alle fall en uke siden, kanskje to.

7. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,141
    Bonuspoeng:
    113
    Utifra hva folk skriver så kan det se ut som at dette er satt en stopper for i starten av forrige uke en gang? Kjipt da jeg har 3 og muligens enda flere flygninger med widerøe de neste 2 ukene :rolleyes:

8. thoffen

thoffen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, nei var nomale ruter. Fikk 4x på vei opp, men ikke på vei ned. Har kun fått 1x på Widerøe og 0x på sas sin egen flight mellom Bergen-Stavanger. Skal melde savnet opptjening i morgen, kan gi tilbakemelding om det blir registrert eller ei.

petrate liker dette
  9. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan er erfaringene med sas upgrade fra go til plus på innlands? Er 5000 min bud bankers? Har ikke status fra før.

10. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,008
    Bonuspoeng:
    93
    Aldri opplevd at verken penger eller poeng ikke går gjennom med minstebud. Har nok noe med at det bare er å flytte på skiltet, og de har minimale kostnader på å gi deg litt mat og drikke i forhold til det de tjener på det du betaler ekstra.

markus and petrate like this.
  11. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har oppgradert en god del innenriksturer opp gjennom årene. De har alltid gått gjennom med minstebud, 5000 poeng.
    Det eneste unntaket var forrige søndag da ble budet mitt avslått. Første gang jeg har opplevd dette. Tror det var fullt fly.
    Så det kan tenkes at hvis flyet er 100% fullt så går ikke budet gjennom. Ellers kan de jo bare flytte plus-skiltet en rad bakover.

Nå om dagen er oppgradering en grei deal hvis man trenger en booster mot status og har mer bonuspoeng enn man klarer å bruke. Betaler 5000 poeng for nesten 2500 statuspoeng ekstra (600 × 4).

12. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,567
    Bonuspoeng:
    183
    Når vi først er inne på oppgradering for poeng... er det kun diamant som får boost eller silver og gold også?

13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,551
    Bonuspoeng:
    293
    Diamant og gull får boost

Flyingdutchman liker dette
  14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis jeg ikke husker feil er det 10% boost for sølv, 20% for gull og 30% for diamant

15. larslarslars

larslarslars Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    102
    Bonuspoeng:
    43
    Vanlig billett betalt med poeng (klasse P - sas plus pro) gir 4x status?

Kan man endre retur for plus pro etter utreise er gjort?

16. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,032
    Bonuspoeng:
    113
    Sikkert diskutert før, men fikk en kansellering og flytting over til Widerøe i dag. Hvordan blir det med de 4X4 da?

17. thrain

thrain Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Bestilt billett med sas til San francisico med retur fra La i desember i go. Får man alltid tilbud om å delta i auksjon for oppgradering?

Og om man får tilslag - øker også poengopptjeningen?

18. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,890
    Bonuspoeng:
    293
    Ja til begge, men du trenger ikke vente på tilbudet. Bare gå inn på sas og søk opp billetten din

thrain liker dette
  19. thrain

thrain Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Takker. Forslag til bud?

20. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,890
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg pleier å gå for laveste. Eller, «pleide» er vel et riktigere ord. Det har stort sett gått i bonuspoeng og FP de siste to årene pga pandemien.

Det er større sjanse for tilslag til USA enn fra. Antagelig fordi mange vel ønsker å kunne ligge å sove.

tobeornot999 liker dette

Del denne siden