Du får 4x høyere statusinntjening når du reiser med oss i perioden 1. oktober 2021 – 31. januar 2022

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larslarslars, 27. sept 2021.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,158
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, og erfaringene fra mange tilsier vel at du får vanlige poeng.

Men ikke 4x kampanjen på toppen. Selv om noen få har sagt at de har fått det også her på IF.

2. Reiseglad

Reiseglad Medlem

Likes mottatt:
    185
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som har vært i USA i løpet av de siste ukene her? Har en 4x-tur snart som jeg håper blir noe av. Kan/må finne ut av dette selv, for det endrer seg hele tiden, men hvilke erfaringer har dere rundt reise dit via Køben? Hva trenger man av korona-relatert info? Hvor smidig går transfer i Køben og innreise i USA? Og tilbake igjen? :)

3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,141
    Bonuspoeng:
    113
    https://insideflyer.no/forums/threads/usa-til-høsten.16564/page-37#post-431414
    Du finner nok svar på det du lurer på ved å se litt i denne tråden.

Reiseglad and Travellingalf like this.
  4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Akkurat boardet SK 925 til IAD fra CPH nå. Du må være fullvaksinert, ha en antigen eller pcr test som er ikke eldre enn dagen før, fylle ut innreiseskjema til USA og ha pass og boardingkort. Temmelig enkelt. På CPH vil de ha innreiseskjema og se boardingkort og pass. Resten viser du ved innsjekk i Norge

Reiseglad and Travellingalf like this.
  5. Reiseglad

Reiseglad Medlem

Likes mottatt:
    185
    Bonuspoeng:
    43
    God tur!

6. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Ja :).

7. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    SAS connect er en del av SAS akkurat som cityjet eller en annen som flyr under SAS sin sharecode. Et annet eksempel Edelweiss som flyr for SWISS her og der gir samme opptjening.

8. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

håper turen gikk fint for deg :). Bare noe jeg stusset over, du sier innreise skjema på cph? måtte du registrere noe annet siden du mellom lander i Danmark?

9. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    De er vel på tur enda, men tipper han mener dette: https://reg.entrynorway.no/

SVG_flyer liker dette
  10. Tore

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Det er et 7 siders innreiseskjema til USA du må fylle ut. 2 kryss og en signatur. Skjemaet leveres i gate på flyplassen du reiser til USA fra.

SVG_flyer liker dette
  11. nicolai

nicolai Medlem

Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har et MR den 30 januar med bl.a. ruten OSL(12.00) -> BGO(12.50) også BGO(13.20) -> OSL(14.10) -> TRD(16.30) og jeg lure på om det er muligt, at se hvilket fly registrering (OY-...) der bruges på OSL -> BGO og BGO -> OSL i fremtiden og ikke historisk data som flightradar24 har.
    Grunden er, at jeg kun har 30 minutter på BGO?

Jeg ved godt, at equipment kan ændre sig, men hvis jeg vidste om det var det samme fly eller ej, da jeg skal snu i døren i BGO

FYI, er ovenstående forskellige PNR.

12. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er ikke offentlig info.
    Flight radar har info et stykke tidligere, men du trenger noen som jobber på Gardermoen til å sjekke "OSL community" appen for å se litt lenger frem i tid.
    Dette gjelder også kun dagsfersk info, men gir litt mer enn den offentlige info.
    Dessverre har de innført en rekke sikkerhetstiltak i appen så ikke hvem som helst kan registrere seg lenger

themichael liker dette
  13. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    854
    Bonuspoeng:
    113
    Seatguru ser ut til å vite hva slags fly man skal reise med noe frem i tid? Men er kanskje bare type?

14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,992
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, jeg er ikke så sikker på at SAS vet det selv. OSL community visste bare maks de neste 24 timene sist jeg var der inne.

15. Tore

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Hvilket individ som skal flys planlegges en god stund i forveien, men det endres veldig ofte, men morgendagens flygninger blir lagt inn i staffweb i 19 tiden kvelden i forveien. Skjer jo endringer der og når det skjærer seg, men pleier å stemme ganske bra.

16. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Av en eller annen grunn gjør det ikke det når fighten opereres av SAS Connect. Og da ble jeg av god, gammel erfaring skeptisk.

17. cooolcatz

cooolcatz Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    804
    Bonuspoeng:
    93
    Har noen erfaring med å booke T/R hvor ett leg betales med penger og ett med poeng? Tenker på en ekstra tur vestover i 4x perioden men å bestille enveis for cash er uforholdsmessig dyrt og ser ikke noen mulighet å kombinere med ren bonustur for å få T/R pris.

18. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Vi er to stk som i forrige uke booka tur til LA med poeng på utreisen og «vanlig» billett med poeng på returen, kanskje det (eller omvendt) kan funke for deg også? I vårt tilfelle får vi da benyttet oss av x4 kampanjen på returen.

cooolcatz liker dette
  19. cooolcatz

cooolcatz Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    804
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte dere ta det på telefon eller fikk dere gjort det selv online?

20. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Vi gjorde det online på de vanlige bestillingssidene.

Del denne siden