.... har jo sett, men i nøden spiser fanden fluer ... ( når en eller annen tullig har fått det for seg at han/hun absolutt skal sitte på 1D må man jo ta til takke med 1C ...)
Husker fremdeles at jeg ergret meg hele veien til Oslo da jeg hadde 1D helt til jeg reiste hjemmefra. Da jeg kom til gate på Flesland fikk jeg et baksete .. 3 eller 5 eller noe i mellom ... , MITT sete sto tomt etter "boerding completed" ... Så kom engleprinsessen og to venninner og tok setene ..
...man på tross av at man har verdens beste og reiseglade halvdel der hjemme oftere og oftere satser på at det er er lettere å få tilgivelse enn tillatelse...
Jobber stadig med å oppnå det! ...når man har en vekkerklokke satt på telefonen sin som klinger hver torsdag klokken 6.
Febris Icarusi (sannsynligvis riktig, tatt med hele navnet, som maskulin og i genitivsform) alternativ kortform i m. og genitiv: Febris Icari : Litt lettere på tungen. Tilsvarende i accusativ: Febris Icarusum. Calor kunne være et alternativ men det beskriver varmen som sådan. Klassisk beskrivelse av tegnene på inflammasjon : Calor, dolor, rubor, tumor: Varme, smerte, rødhet, hevelse. ........ Og denne uinviterte runden med mild rødblyant tyder vel på at undertegnede er vel så hardt rammet av Febris syntaxi.
Vi kan vel da forsøke oss på en foreløpig prøvekonklusjon: Forumet har en bredspektret kompetansesammensetning. Og det er vi veldig godt fornøyd med .
Jeg hoppet over latin og er derfor helt uforstående til å sette en diagnose på dette som jeg betegner som normaltilstand .. ... hva er galt med å følge med på Flightradar24 om SAS og Norwegian om sine langruter er i rute? ... hva er galt med å sjekke http://nyc787.blogspot.no/ for å følge med på produksjonen av B787 til Norwegian (og andre) .. ... hva er galt med å sitte på hytten og sjekke hvilke fly som flyr over, til og fra andre siden av Atlanteren ... hva er galt med å fryde seg i ukesvis over en kommende helg i Chicago? ... hva er galt med å skjekke insideflyer.no som det første og siste man gjør om dagen Min bror er oppsatt på å ta tog hvor enn han reiser i verden, DET er sært det!
Litt off-topic: Det finnes verre. På en restaurant i Oslo ble jeg sittende i baren sammen med en tysker som reiste rundt i Europa for å kjøre t-bane. Han var for anledningen i Oslo for å teste nye linje 5...
Kjenner igjen den der. Da vi regnet bort i Thailand i desember og fruen var deprimert, så sa jeg at det ikke var noe problem. Det var jo varmt tross regnet, med en terrasse med tak og deilig hengekøye samt bok og en øl så var jo livet godt syntes jeg, dessuten, vi hadde og har en herlig tur med First, så oppholdet her er jo bare en bonus på toppen... Fruen så på meg med smale øyne og sa: "Du er syk"
Den kommentaren får jeg ganske ofte.. Da repliserer jeg med "And you are stuck with me! HAHA!" I tilfelle hun kommer på feil tanker poengterer jeg at det er store transaksjonskostnader forbundet med å skifte meg ut, og tross alt er F-reiser helt ok..
En hund skulle alle ha... Hun logret over hele kroppen når far kom hjem fra flytur ... Hun hadde samme interesse som meg når vi var alene på hytten og det var flott vær ... da satt vi på terrassen sammen ... Hunden med et tyggebein og skål med vann ... Far med iPad og Flightradar24 og noe godt i glasset .... Hver gang far fortalte hunden at der opp flyr f.eks Aeroflot SU103, en trippelsyv, fra New York til Moskva og den er i rute! Da så hunden opp og fulgte godt med!! Det er det ingen andre som gjør .... de sier bare Åja ....og ser ikke opp en gang .....hunden fulgte med selv etter at den ble blind.. Hunden er dessverre borte nå .....men savner en å snakke fly med på hytten ... Kanskje jeg kan vekke interessen hos et av barnebarna??
Du vet det er helt ok å snakke med dyrene. Det er først når de begynner å svare at man må stoppe opp og tenke seg litt om
Når du kan gjøre innkjøp på jobb gjennom din egen ViaTrumf-konto. Ble nesten 1100,- Trumfkroner til meg ganske snart.
Når du har fått overbevist fruen i den grad at hun alltid tilbyr seg å legge ut når hun er ute med kollegaer/noen skal pusse opp etc så hun kan betale med sine kort
.. du irriterer deg over at de litt vel spesielle destinasjonene du har valgt ut ikke er på hotels.com.. .. og at de antakeligvis må betales med kontanter på stedet!!