Jeg har vært diamant siden starten og rekvalifiserte igjen for en drøy måned siden. Perioden min utgår 30.09. Det skulle bety at jeg kan gi bort et gullkort fra 1. okt. Men jeg ser nå at jeg allerede kan gi bort et gullkort selv om jeg allerede har gitt bort et gullkort i denne perioden? Betyr dette at hvis jeg gir bort et kort nå, så får jeg ikke gitt bort før neste gang jeg tjener 90.000 poeng? Eller har jeg plutselig et ekstra kort å gi bort? Noen som vet?
hoy, Jeg har sluttet å tjene bonuspoeng etter et jobbytte. Resultat: no more EDB. Perioden min gikk ut 01. oktober. Jeg ser likevel at jeg kan gi bort et gullkort. Er det reellt? I så fall: anyone?
Du er vel da i graceperioden din og i gamle dager kunne man gi vekk EBG også da. Men slik jeg har forstått det så skulle den muligheten være fjernet, men viss du finner noen som vil ha kortet så er det vel bare å prøve. Så lenge det vises på profilsiden din så tror jeg det går fint.
Er i graceperioden ja. Fikk lov å bestille diamantgave, men ikke lov til å gi bort kort. Og dere som tolket meg som at jeg skulle GI bort kort: Setter pris på tiltroen