Woho egotrip til Miami. Dette kjenner jeg meg igjen i har du lagt planer for hva du skal finne på? God tur! Husk å pusse linsen på kameraet ditt, dette er en gjenganger
Med tanke på min egen snarlige + tur bestilt på F&F salget. Og utvalget på bordet til @Eddie47. Er det sånn at en må bestille alt en kanskje vil ha fremover av drikke fra vogna før middag i +?
Bekymret for å ikke se verken tralle eller vertinner igjen på turen? sas kan da ikke fremdeles mene at man må hamstre alt man vil ha for hele turen når tralla først kommer forbi..?!
Hmmm... synes det ser ut som om noen har smøget inn et diamantkort på kofferten allerede. Men selvfølgelig - en gang sjef, alltid sjef
Sjefen, han helt fremme har sagt at det er uvanlig mye surr i luften over Island. Og at det derfor blir slutt på serveringen og «fasten seatbelt» i 30 min.. Før dette kom kaffe og jeg spurte damen om hun hadde cognac i lommen (det hadde de alltid i «gamle dager»). Det har jeg ikke sa hun, men jeg kommer straks med en .. 1 min og vips
Vi mistet nett over Island .. derfor ingen oppdateringer før nå .. Over nord i Canada fikk vi polarull
Ubegripelig langt å gå på denne flyplassen .. .. og 10 min gjennom passkontroll .. Hadde beregnet god tid når jeg bestilte hoteltransport, kanskje jeg får være md en tidligere ..??
Shuttlebussen kom og skulle gå 2.15 .. jeg spurte om han hadde plass til meg og han så på sin liste og sa .. det går nok bra .. Han skulle hente to passasjerer, men de dukket ikke opp. Dermed så kjørte vi to og vi hadde en fin prat, han var fra Colombia og syntes Trump var en idiot! Han syntes også at det var ubegripelig langt å reise for 3 dager ... The Redbury South Beach ..med platespiller og plater ..slett utsikt