Kjøpte for en stund siden et kupp-salg (synes jeg selv) med LHR til Jamaica T/R. Virgin Atlantic Upper Class. Med andre ord deres beste. De har ikke first, men mange mener at Upper Class er vel så bra som mange andre flyselskap sine first class. Ca halv pris fra vanlig, hvor vanlig ligger på rundt 20-25k NOK hver vei. Men dette er jo iF, så noen kommenterte da jeg fortalte om billetten til 18k NOK T/R og tilbudet som pågikk at "det var jo ikke SÅ billig". Sånn går nå dagan. Virgin Upper Class LHR-MBJ-LHR skal skal nytes med det beste som Virgin sine fortsatt temmelig nye A330neo har å by på. Inkludert privat Upper Class club, som pleide å være en bardisk på gamle maskiner. Nå heter den "The Loft" og er en privat sone for kun Upper Class passasjerer for å henge rundt sosialt og snakke med både cabin crew, andre reisende og for å ta en iskrem eller drink (eller begge) underveis: https://www.virginatlantic.com/experience/upper-class The Loft, fra reklame foto: Jeg er stort sett i London hver uke for jobb uansett, så her ble det utreise dagen før avgang til LHR for å gjøre arbeid i London. Før jeg går i the Virgin Club Room før avgang til Jamaica i morgen. De brander det som den aller beste loungen på hele LHR, men jeg har jo vært i CX lounge hundre ganger, blir kjent igjen og servert champis der allerede før jeg kommer bort til bardisken, og er nok litt godt vant. Får se, og oppfølging kommer, imorgen om de er så bra som de sier. Landing i dag på LHR passerte på taxiing inn rett forbi en av A350-1000 i samme generasjon og mye samme layout i Upper Class som A330neo maskinen jeg skal fly imorgen. Det gledes. Ny versjon av A330 for meg og første gang med nytt flyselskap også:
De har definitivt morsomme navn! Gleder meg til å teste VS selv om vi foreløpig har blitt nedgradert fra neo til 787.
Ja, de er alltid cheeky. Jeg liker det, og Sir Richard. Noen forslag fra noen i forumet på hva reg SRB betyr i Virgin språk? Jeg vet. Stappet med hint i teksten....