Nå surrer du fælt @Eddie47 , poster samme bilder flere ganger. @anders82 og jeg skulle vært der og passet på deg Hvis det ikke er bevisst for å få deg «gratis» likes da
Ahh, herlige bilder! Som å være tilbake der selv! Anbefaler deg (og forøvrig alle) å spise på Pizza Bar på 1627 Collins Ave. Fyttikatta for en nydelig god pizza, og en slice som er like stor som en liten peppes pizza her i Norge.
For en vidunderlig galskap dette er! Kjenner jeg får ordentlig lyst til å reise til Florida igjen. Jeg vet ikke hva det er, men etter å ha vært litt rundt omkring i verden så digger jeg fortsatt Florida
Litt skyet i dag .. først en inspeksjon på taket og sjekke forholdene og temperaturen 85 grader er ikke så værst? ... over 100 hadde vært slitsomt. For de som ikke har omregningen i hodet eller ikke gidder å Google .. 85=29,44 Frokost er inkludert, og dette er den mest sparsommelige frokostbuffet jeg noen gang har opplevd! Kanskje «noen» har vært her og hjulpet dem med forbedringer? Enklere valg for kundene?
Det kom en mann fra intet og lurte på om jeg trengte øl, måtte se på skrittelleren og den viste 2075 skritt i dag og så er det 30+ her på stranden så jeg bestilte 2.... Så dyrt øl tror jeg ikke jeg har drukket siden Dublin .. 27$ for to boxer tynt mexicansk øl 12oz = 0,35 l
For dem som ikke kjenner hurtigmetoden: trekke fra 27 og dele på to, noe som i dette tilfellet også stemmer relativt bra... Mye enklere enn å drive å regne med 5/9 og de greiene der
@anders82 og @RoadKing Denne er til dere Bottomless Blody Mary frem til kl 4 PM .. kontinuerlig påfyll (vet ikke om det er Helvetic varianten uten vodka) 15$
Husk.. jeg er gammel kuldeingeniør, utdannet under professor Gustav Lorentsen (Jern-Gustav) og vi regnet bare i Kelvin .. et slit med Farenheit .. Professoren var forøvrig far til den mer folkelig kjente entertaineren Gustav Lorentsen ..
Lunsjen ble italiensk .. bottomless Blody Mary (er det italiensk), vann fra Fiji (italiensk?) Tunfisk tartar og Pinot Gringo fra Secilia Italiensk pastarett med en deilig Nebbiolo Mett og litt salongberuset