God ettermiddag fra solfyllt altan i Bergen. I går overgikk bagasjebærerne på Flesland seg selv. Landet 22.20 og var ute 22.40 og jeg måtte stå og vente på poden (som med glede henter sin mor når han får bruke kvoten til mor... ). Nå har jeg 13 dager hjemme før neste flytur til Bangkok. Har planer om å teste meg sånn ca. hver 3. dag frem mot avreise (jeg har heller ikke hatt Covid, så vidt jeg vet) Orker ikke å reise til BKK hvis jeg kan klare å fange opp en positiv test før jeg drar. Og jada, jeg VET at ikke alle tester klarer å fange opp Covid, men det gir ihvertfall *litt* mer ro i knotten. ) Xxx.
Dette var min pris: Pris per rom per natt$227.07 Innsjekking søndag 2. september 2018 (kl. 15.00) Check-in Sunday, September 2, 2018 (3 PM) Utsjekking tirsdag 4. september 2018 (kl. 12.00) Check-out Tuesday, September 4, 2018 (noon) Ditt opphold 2 netter, 2 rom Avbestillingsregler Gratis avbestilling frem til 31.08.2018 15:00 (GMT-07:00) Prisen som må betales på hotellet i lokal valuta $908.28
Og der tikket årets første CT inn. Siden HOV er blitt FOT-rute så tenkte jeg å bruke den til BOO, om ikke noen andre har noen andre tips til bruk
Grattis med CT! Ville nok valgt noe med færre antall grader nord men det er bare meg. MÅ ikke gå for langt på sørsia heller. Data en jente fra Puntas Arena en gang. Trodde hun tulla da hun sa det aldri var sommer der typ 20 grader men hu hadde rett. Jeg synes ekvator pluss minus 35 grader høres greit ut
Lykke til! Går nok helst bra Men jeg tok en hurtigtest dagen før avreise til BKK selv også. Det er liksom ikke moro å bli sittende der og ikke komme ut av test-and-go karantenen.