En knekkende tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ololsen, 03. febr 2026 kl 08:32.

1. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,919
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Scandic Parken. En tur til kiropraktor idag for å knekke opp litt og siden han befinner seg i sentrum ble det en tur innom frokostsalen.

Sendte en mail om statusmatch til Best Western idag også. Under time etterpå var jeg oppgradert til Diamond Select Elite, høyeste status. Jaja kjekt å ha selv om jeg ytterst sjelden bor hos BW.

Ha en strålende tirsdag
    IMG_5306.jpeg IMG_5307.jpeg

Last edited: 03. febr 2026 kl 08:37
  2. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,909
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra ZRH.

Her slappes det av i en svært så fredelig Alpinelounge, før man om litt skal ombord i LX1210 for siste leg hjemover.

God tirsdag!
    20260203_081550.jpg

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,656
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Syden.

En flyver følger sitt gamle spor. Skal i hvertfall ikke lande på TFS.
    20260203_075404.jpg

Ha en fin tirsdag, alle IFere.

4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,956
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra akkurat innenfor ring 2. Sitter og klikker oppdater i ny og ne på bortebilletter i Bodø for Glimt-Inter, men tar vel fortsatt litt tid før de legges ut. Om ikke annet greit å få kastet inn en bonusbillett opp og billigbillett med Norwegian ned dagen etter (ikke vits å være i Bodø mer enn absolutt nødvendig). Rolige 8k for de avgangene jeg har nå, samt knapt et hotellrom å oppdrive.

Mulig en tur til Milano i starten av mars for Milan-Inter går i vasken siden et par knallerter bestemte seg for å kaste fyrverkeri på banen på søndag, og slikt straffes som regel med stengt bortefelt i noen kamper. En av de som styrte med dette mistet minst 3 fingre (og kanskje hele hånden) og den andre ble angrepet av Ultrasene som ikke hadde noe med dette å gjøre. Fortjent.

Jaja, i-landsproblemer. Ha det kjekt :D

Last edited: 03. febr 2026 kl 09:25
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,651
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Syklet til jobb i -12, som er 40 grader kaldere enn forrige sykkeltur som var i Lima og 28 plussgrader.
    Det var en uke i Peru med veldig mange gode inntrykk. Det var derimot veldig godt å komme tilbake til egen seng som har en mykhetsgrad som er bedre enn typ strykebrett som virker å være standarden i Peru :)
    Når jeg får tid kommer det et reisebrev.

Men nå kaller plikten og møte nr 2 for i dag starter om ett minutt...

Ha en fin tirsdag!

Eddie47, obay, Ololsen and 1 other person like this.

Del denne siden