Etter gårsdagens snøfall ble det vinterstemning her på Grorud Samtidig ble det en disputt innad i huset. Jeg hadde booket bonusbilletter i business for meg og konemor til MIA med ankomst 21.des med TAP, for cruise i karibien til neste jul. Men dette falt ikke i god jord hos henne, hva med Jr da! var hennes spørsmål. Dette hadde jeg jo selvklart pratet med Jr om, og han sa klart og tydelig i fra at dette ordner seg. Han kunne fint feire julaften hos sin onkel. Men her var det bråstopp for taktikken med å bestille først og spørre etterpå. Så jeg sitter på disse flybillettene som passer bra med cruise avgang den 22.des. Hvis noen eventuelt har lyst til å prøve og plukke opp disse billettene ved avbestilling, så gi beskjed på pm. Stresser ikke med avbestilling ennå. Vel vel, nå har det blitt den 27.januar. Som er Den internasjonale holocaustdagen. De overlevende i Auschwitz-Birkenau ble befridd av sovjetiske soldater på denne dag i 1945. RIP til de som dessverre ble drept i disse leirene under WW2.
God lørdagshilsen fra Tokyo. Veldig fint vær i Tokyo idag! Flyturen gikk som en drøm! Det som er ekstra hyggelig, er at mange av crewet, inkl. begge pilotene, er norske. Har ikke møtt en eneste dansktalende crew member i løpet av flyturen.
God formiddag fra Tokyo! Gårsdagen ble avsluttet med øl og metal og hyggelige folk på bar Psy i Shinjuku. Litt sliten i dag, men solen skinner, og det er mer å se i Tokyo! Ha en finfin dag!
God morgen fra hjemlandet og fødebyen. Her på Sørlandet er det flere plussgrader og bare veier, men fremdeles svære snøhauger med rester av vinterværet. Noen praktiske gjøremål på planen inkludert å sjekke at presenningen over sjekta har klart seg tålelig greit, utover det bare hygge og familietid på agendaen. Ha en sykt bra en!
God morgen fra Sølvbyen. Pent snødekorert og fem blå. Eks-forloveden har igjen åremålsdag. Ble feiret med en fantastisk Beethovens niende i går, fortsetter med et lite familietreff i dag. T-72 til vi overtar terrassen til @Eddie47. Ha en fin lørdag!
God morgen fra Oslo vest. Disney on Ice leverte i går kveld. Minste jenta spør meg. Pappa, siden vi skal to ganger til Florida før sommeren. Vi skal vel i Disney parkene? Ups, ikke så smart bestille disse billettene Ha en fin lørdag alle bonusnisser
Gratulerer så meget til eks-forloveden! Måtte musikalske og familiære møter berike livet både ved åremålsdagen og ikke minst i overskuelig framtid!
Om så er, kan det være beviset på at inntrykket av tingenes tilstand i de nedre gemakker i noen grad er offer for feilkommunikasjon? Altså at det kanskje ikke er så ille som de verste dommedagsprofetiene skal ha det til? Vår Beelsebub her virker jo å være av den trivelige sorten!
God lørdag fra Bangkok! Etter morgenjogg (i behagelige 25 grader), lengre labbing rundt i Chinatown (i lett kaotisk trengsel) og nå Lumpini-Green mile-Benjakitti (i stekende sol), begynner det nå å bli nok for i dag. Måtte bevilge meg en pust i bakken/skyggen, før siste etappe hjemover til hotellet. Vurderer sterkt å innvilge meg noen cocktails i club lounge om et par timer. Væskebalansen balanserer seg ikke selv... Ha en flott lørdag!
God morgon frå Aust-Finnmar.... Nei, frå austkanten i hovudstaden! Ute er sola på veg opp over tretoppane og dagen burde nok bringa ei lita økt på langrennsski, samt innkjøp av ein støvsugar, matvarer og på soverommet burde eg kanskje endeleg få opp gardinene... Det er ikkje meir enn ei god handfull veker til eg får testa ho Eva i C, noko som kan bli eit triveleg møte, håpar eg Ha ein fin-fin laurdag, gode medforumistar!
God formiddag fra øvre romerike. Starter dagen med mimosas og senere blir det bubbles & brunch i Oslo. Tenker det blir en finfin dag
God morgen fra Oslo! Sovet lenge for første gang på en uke, det var digg! Nå kaffe og snart utpakking etter forrige ukes reising. I kveld middagsmaraton i nabolaget, god mat i hyggelig lag er alltid en vinner! ha en finfin lørdag!
God lørdag! Vy i rute og betraktelig bedre plass enn i går med snø- og busskaoset som traff hovedstaden. Nå skal det reises og det skal reises langt! Det begynner å bli en stund siden sist, så jeg gleder meg god helg
God slitsom lørdag. Det har vært sol og vakkert i byen. Den skvetten med cremant fra i går kveld har tatt helt livet av meg i dag. Skjønner ikke hva som skjer. Er blitt gammel og sliten tydeligvis. Jaja- Nå er det lørdag og snart er det mer helg Og vi snakker T-5 ish til Air India first : kanskje....