Da har jeg akkurat avsluttet en lengre samtale med en representant fra ANA i SQ F loungen. Jeg ba SQ ringe ANA og be de sende en representant for å gå igjennom papirene mine og samtidig utstede et boarding pass fra HND til FRA. Nå slipper jeg å stå i gaten seinere og vente på at de går gjennom alle papirene. Mye bedre å gjøre det slik i F loungen, jeg fikk servert en Singapore Sling halvveis i samtalen også
Da kommer fortsettelsen på reisebrevet. Jeg ble litt søvnig underveis i SQ F loungen og ble pent oppfordret til å ta meg en høneblund i sovestolene lenger inn i loungen Så nærmet det seg avreise og jeg skiftet til TG F pyjamasen som jeg pleier å bruke før jeg gikk ned til gaten. Representanten fra ANA som intervjuet meg kjente meg igjen og gav beskjed til de andre at de ikke trengte å sjekke papirene mine. Veldig glad jeg gjorde dette i loungen Så var det på tide med boarding og vi var 3 stk i F på denne turen. Veldig bra crew på denne turen også og bildene under forteller jo sin egen historie. Jeg viste de bildene fra min forrige F tur i November og spurte om jeg kunne få wine tasting denne gangen også. Det var ikke noe problem Fikk 2 runder med Kaviar også på forespørsel. Eneste problemet er at jeg ikke klarte å holde meg våken så lenge etter maten var ferdig Så våknet jeg ca 2t før landing og det var det klart for nye runder med Krug og frokost Så ble vi geleidet til security og etter dette tenkte jeg litt på hva jeg ville gjøre. Jeg visste jo at jeg hadde 9t foran meg. Så jeg gikk helt til enden av terminalen og fant meg noen stoler og sov nesten 3t der Så ankom jeg ANA Suite loungen rundt 1930 og skulle kose meg med litt Champagne. Fikk da vite at nå var det ikke lov å servere alkohol etter 2000 Det var jo ikke helt med i beregningen da, men cola på dispenser smaker jo godt det også Fortsettelse følger.