Det vart dessverre med ei flaske. Eg får satse på at eit av Bergenspola har litt til meg når svigerfamilien skal hentast på BGO om 12 dagar. Det skal framleis vere 178 igjen på Lagunen, so vi får tru det er råd å oppdrive noko godt. Moltes har de i Bergen og. Det lyt prøvast.
Då har eg fått fyrste dose med Pfizer. Ettermiddagen går med til å sjå flyvideoar med 3-åringen. I dag har han lært seg å luke ugras. Han begynner å få dreisen på å uttale Lufthansa og, men strevar med Emirates.
God lille-lørdag fra tiggerstaden.. Ikke mye som skjer, men det er likegreit. Har ikke noe jeg skal rekke før 2 august. Tror jeg går tilbake til verandaen, og slenger meg på sofaen der igjen.. Ha en bedre en..
Dæng! Jeg hadde bestilt 4 men ble avspist med 2 . VP mumlet noe om delretur(?), men fikk (og betalte) altså kun 2. Å prøvesmake virker ikke som et godt alternativ
Ordnet seg senere på dagen Christine Hovedgård i Sandviken serverer hjemmelaget mat og god drikke ons - søn frem til kl. 20, eller så lenge det er folk som vår servitør så fint sa det
Jeg er veldig glad i å sitte i et flysete og kose meg, men i dag valgte jeg og junior å droppe landingen og hoppet ut av et fly på 12000 fot. Det var en vanvittig opplevelse, og kan anbefales.