Det er ikke utenkelig at det blir flere lignende turer, fordelen er at det er mange øyer å velge i, så gode muligheter for variasjon med PDL som utgangspunkt
Bileta frå Flores fekk det til å rykka heftig i reisefeberen her. Eg har veldig sans for øyer i Atlanterhavet som har inngått i Noregsveldet, men dette reisebrevet fekk meg til å vurdera Azorene som eit knallfint reisemål òg. Tusen takk for at du tok oss med på tur!
Ikke at jeg setter spørsmål med kunnskapen din, eller jo jeg gjør jo det på et vis men jeg finner ikke at Azorene har vært med i Norgesveldet noe sted? Gjelder det flere enn de «vanlige» øyene man vanligvis tenker på i Nordishavet også?
Det er mogleg eg var uklår: Tidlegare har eg ikkje ein gong vurdert å reisa til øynasjonar og/eller øyer/øygrupper i Atlanterhavet som ikkje har inngått i Noregsveldet på eit tidspunkt. Dette reisebrevet fekk meg til å opna augo for verda utanfor! Altså, Azorene har kome inn i kikkertsiktet trass i at dei aldri har vore ein del av Nordgsveldet. Og eg fekk augo opp for dei takka vera dette reisebrevet