En tur til Azorene

Tråd i 'Reisebrev' startet av Brukernavnet, 22. juni 2023.

1. Brukernavnet

Brukernavnet EBD

Likes mottatt:
    3,641
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke utenkelig at det blir flere lignende turer, fordelen er at det er mange øyer å velge i, så gode muligheter for variasjon med PDL som utgangspunkt :)

kjeeli liker dette
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Bileta frå Flores fekk det til å rykka heftig i reisefeberen her. Eg har veldig sans for øyer i Atlanterhavet som har inngått i Noregsveldet, men dette reisebrevet fekk meg til å vurdera Azorene som eit knallfint reisemål òg. Tusen takk for at du tok oss med på tur! :)

Brukernavnet liker dette
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke at jeg setter spørsmål med kunnskapen din, eller jo jeg gjør jo det på et vis ;) men jeg finner ikke at Azorene har vært med i Norgesveldet noe sted? Gjelder det flere enn de «vanlige» øyene man vanligvis tenker på i Nordishavet også?

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er mogleg eg var uklår: Tidlegare har eg ikkje ein gong vurdert å reisa til øynasjonar og/eller øyer/øygrupper i Atlanterhavet som ikkje har inngått i Noregsveldet på eit tidspunkt. Dette reisebrevet fekk meg til å opna augo for verda utanfor! Altså, Azorene har kome inn i kikkertsiktet trass i at dei aldri har vore ein del av Nordgsveldet. Og eg fekk augo opp for dei takka vera dette reisebrevet :)

Brukernavnet, Spielhaug and holmen like this.

Del denne siden