Mener å huske vi ble noe forsinket inn til Heathrow da vi måtte sirkle rundt litt og vente på tur. Sikkerhetskontrollen hadde vi nesten for oss selv, og før vi visste ordet av det var vi oppe i avgangshallen.
Jeg startet sporenstreks den lange spaserturen mot loungene som ikke tilhører Lufthansa, mens madammen gikk for å kikke litt i butikkene mm. Var en stund siden jeg hadde vært på T2 med tid til å utforske eller med gate i nærheten av SQ, AC og UA loungene; tror faktisk SilverKris loungen ennå ikke hadde åpnet sist jeg var der... Hadde forsømt meg litt på valg av lounge og ikke planlagt noe særlig, men mente å huske at det var en grei bar i UA loungen så gikk dit først og ba spanjolen bak baren (tror jeg han var) om et glass Champagne. Men neida, det var ikke tilgjengelig i øyeblikket, "not what we are pouring at the moment", så jeg måtte ta til takke med et glass Cava. Ville ikke fornærme fyren så klagde ikke så altfor mye, og fikk en slags halvveis lovnad om at han skulle ordne noe Champagne til neste glass.
Kort tid etter var også samboeren på plass, og hun ordnet uten problem 2 glass Champagne fra samme bartender
. Stort sett mer var det ikke tid til og vi trakk bortover mot gate B44.
View attachment 11539
Her var det faktisk en fyr som sto og passet på at økonomi og business passasjerer ikke skulle blandes, men da det ikke var alle som hørte på ham endte vi opp med at noen snek seg foran oss i køen. Pass og boardingkort måtte frem, og jeg tror vi sto der i over 5 minutter mens en av personalet tastet vilt på en datamaskin. Men, omsider fikk vi våre papirer tilbake og kunne gå inn og sette oss.
Vis alt...