God morgen fra Ljubljana. Endelig hjemreise, samme retning og turen går men LH via FRA. Brutalt med vekking før 05:00 2 dager på rad, får prøve å finne på noe annet i morgen. Vikinglykke til alle mann!
God morgen fra AF1275. Fakiravgang til CDG og videre noen timer senere. Det hjelper litt at det nå er lyst kl. 04.30. God onsdag til alle
Det er godt å være på solkysten også . Nesten samme vær som i Bangkok, 20 grader kaldere riktignok. Luften er litt renere … Godt det er helg
Morn fra vest! Strålende sol, og så må man sitte inne og jobbe. Ser frem til helga, da skal vi spise på Seid. Det skal visst være helt ok…
God morgen fra et sørgående tog langs Bundefjorden. Nydelig utsikt, ferdigtrent og straks på kontoret. Skal senere hente en tilårskommen bil som har blitt satt i stand for å komme gjennom EU-kontroll. Rasjonalet for å fikse den var at 20.000 kr tross alt er mindre enn det en ny bil koster årlig, og mindre enn en bensindrevet leiebil for sommerens roadtrip - men det er litt sure penger og sikkert >60% av bilens verdi. Men det blir vel EuroBonus-poeng av det også, om ikke annet. Stavanger på fredag og har fått mulighet til å ombooke til en tullete OSL-TRD-SVG med 25 min connection i Trondheim. Leker med tanken på å endre til den for å få litt variasjon i strekene på kartet. Ha en konge uke!
God ettermiddag fra Bangkok! Her var en tidlig på an og fikk labbet på meg 12k steg før brunsj. Ny nytes en rolig stund ved bassenget. Solen kan såvidt skimtes bakom sløret med skyer som dekker byen. Ha en fin fin onsdag
God morgen fra Sølvbyen. Klarvær og kjølig. Er redd epletreet synes det er for kaldt. Godt fruktdyrking ikke er levebrødet. Og at Granca venter om tre uker. Ha en fin onsdag!
Frokosttid; Vurderte FCT men ble med FCL siden er er fjernoppstilling fra A66 som tilsier bil isf buss ut.
God nogen fra Oslo. Brutalt møte med vekkeklokke og teams i dag tidlig etter helgens tur til San Francisco.Her må det kaffe i store doser til for å holde moralen oppe!
Snart-lunchhilsen fra hovedstaden. Yep, magen har nå minnet meg på at det straks bør konsumeres noe fastere føde enn nok en kaffekopp. Håpet for velsmakende innhold i kantinedisken er derfor skrudd opp til det maksimale. Lite skjer på reisefronten, det nærmeste var å melde seg på en liten poengkampanje på ihg.com . Har heldigvis allerede et par bookinger der om en måneds tid, så hvorfor ikke raske med seg noen bonuspoeng. Om man faktisk får benyttet poengene senere... se det er ikke alltid det viktigste for en bonusjeger... Nyt lillelørdagen!
God lillelørdag! Feiret allerede i går med en øl for at en ikke skulle havne bakpå! Hjemmekontor på landstedet i dag. Kveiteline er satt imorrest og skal trekkes etter jobb. Vi får se om forsøk XX gir noe resultat... Bonustur til IAD ble booket i går. Kanskje en skal få med faderen på en liten sightseeing i høst? Vanskelig å finne tilslutning på nett så måtte ringe inn. Fikk god hjelp av en premium danske (oppegående nok holdt han seg til engelsk tale) som fikset alt enkelt og raskt Ha fortsatt en god en!
God lunsj, Jeg tror CT-telefonen er greit lei meg nå, for når de skulle ringe opp første gang la de på etter ett ring. Ba om å bli ringt opp på ny, og traff en ny agent som så at case-agenten min var på jobb. Måtte bare vente litt før han satt meg over. Men, neida. Case-agenten min var opptatt i hele dag, visstnok. Og ville trolig være opptatt i hele morgen også Og kanskje dagen etterpå. Jaja, jeg tror jeg skjønner tegningen. Nesten som jeg begynner å tro på at de ønsker at jeg bare skal bare prøve å reise med invertert navn. Ved utstrakt googling har jeg fremdeles til gode å finne eksempler på folk som faktisk har blitt nektet innsjekk/ombordstigning på grunn av dette. Og ChatGPT-varianten jeg bruker klarer heller ikke å hoste opp noen konkrete tilfeller. Tror jeg i dag heller 5% mer mot å bare YOLO det og prøve meg på SQ-turen med forbyttet fornavn/etternavn.
God ettermiddag fra kontoret i nordvest. Jeg har leket meg med bildeverktøy i lunchen og fått meg nytt profilbilde gitt. Jaja. Trippel T i morra og T-2 til Bergenstur. Ha en fin en!
"God" onsdag frå Sunnfjord. Rikeleg med stengde vegar og vegarbeid i går kveld, so det gjekk med 6,5 time å transportere meg frå BGO til heimen, og etter nokre få timar med søvn var ungane i full gang med dagen. Vi snakkast i morgon.
God ettermiddag fra Sala VIP Pau Casals, BCN T1. Har 2 timer igjen her og blir 2 timer til senere i en av Senator loungene på FRA før jeg kommer fram til Oslo 23:50. Foreløpig fly videre 11:00 i morgen, vet ikke om jeg orker å dra 7 til flyplassen for å prøve å komme med 08:40.
God lillelørdag fra hovedstaden. Ute skinner solen, arbeidsdagen var grei uten noe særlig mas og kvelden tilbringes i sofaen med cupen på tven. Alt i alt en grei onsdag det Nyt kvelden folkens!
God ettermiddag fra Niagara Falls. Imponerende skue! Gøy å gå i tunnelene bak fossen, og bli litt våt på utkikkspunktet. Overnatting i Toronto skjer på Kimpton St. George, og begge rommene ble oppgradert fra standard rom til 1 bedroom suite. Ganske nice! Og søsteren min er veldig fornøyd med turen så langt. Ha en fin en!