Halv pris for en funker iaf. Ingen kampanjevalg etter endt bestilling.... EDIT: Dette har aldri skjedd før, men er tildelt 1A på samtlige flghter...
jeg har fått 340 på returen og sikkert derfor gammelt kabinkart. Hvor trolig er det at vi får ny kabin her? og tror dere kampanjen kommer tilbake ved kansellering? Dersom dette virkelig er CT så må jeg uansett kansellere, for vi trenger den for en annen tur
Satser på at med alt dette styret, så knaller SAS til med 0 poengs billetter world wide igjen Det var morro det!
I følge "søren" på chatroulette så er dette en tilbud fra Amex via SAS og IKKE en companionticket. kunne ikke svare meg på om tilbudet returnerte om man kansellerer
Men du tok kontakt, og gjør potensielt at de oppdager dette kjappere og fikser det hvis det er en feil. Dårlig stil.
Det virker jo sånn da.. siden Bern her fikk halv poengpris på 1 pers - Companionticket er jo for 2 stk
Dersom det er som du sier er jo dette et fantastisk bra tilbud i mine øyne! Som jeg kommenterte i forrige post, jeg ble automatisk tildelt 1A på samtlige flighter. Det har aldri skjedd før. Også 1A på fly som ikke har 1A...
Og da kan jeg bekrefte at det går an å kansellere og rebooke (iallefall innen 24 timer) uten et øre i gebyr og til samme rabatt
Hvor langt tid går det fra du har fått Amex-kortet, til det er aktivt i systemet? Fikk det for en tre ukers tid siden.
Jeg snakket akkurat med Amex om en annen sak, da spurte jeg i tillegg om det som er nevnt i tråden. Istedenfor CT billett, vil man kunne reise aleine for halv pris. Selvfølgelig etter at man har oppfylt kriteriene for CT billett. Håper dette var oppklarende.