God dag fra et kaldt Hardanger, minus 8C og en litt uvanlig kald vind i tillegg, men dog fint vær ellers. Prosjektmiddag på Buer Restaurant i går kveld var vellykket, veldig god mat, gode viner og cidere og super service. Og stilige lokaler (ombygd gammel låve). Blir en tur hjem i dag etter siste møtet kl.15 (har vært her i 3 uker sammenhengende og trenger litt skikkelig avkobling), og hjemmekontor et par dager i neste uke før litt nødvendig reising onsdag-fredag. Spise & drikke litt godt med noen kompiser på lørdag, et blir nok bra. God helg!
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! En ganske rolig fredag men i neste uke begynner forprosjekt hos en ny kunde, så da blir det mer å henge fingrene i. Får bruke helgen godt til å lade batteriene =) Ha en flott fredag, batteriladende eller ei! T-3 Ålesund T-13 Zakopane (Teambulding) T-19 Ålesund
God morgen fra 9K på NH112, lander straks i Chicago, og skal slå ihjel 15 timer der. Tenkte å henge på flyplassen hele dagen før SK944 tar meg hjem til Skandinavia, så hvis noen er på ORD og ønsker selskap så bare si i fra. P.S: Har ikke gjort spesielt research på lounger osv...så tar gjerne i mot tips på hva man kan/burde gjøre
Prisene på whisky har uten tvil skutt i været, men det er en god flaske. Når den kom inn på Carl Berner, så måtte den plukkes opp. Er greit med flasker igjen der.
Er ikke det nye ingeniørhierarkiet Junior -> Senior -> Staff -> Principal -> Distinguished? På seniornivå kan du kaste inn kortene og hoppe over på management.
Snart lørdag og klar for OSL-CPH-LHR med SAS i morgen. Planen er som følger: Øl/vin i Gullstua, Mikkeler på flyet, Jacobsen IPA + snaps på Told&Snaps i Køben, Mikkeler på puben på CPH, Øl/Vin i gullstue på CPH, øl/vin på CPH-LHR flighten. Så rundt regnet 8-9 enheter før vi ankommer London og skal på pub. Hjelp.
God ettermiddag fra vinterkalde Stavanger. Akkurat fått levert varer for 51000 Flying blue poeng på døren
God kveld fra Oslo. Eller, det var en god kveld inntil melding fra SAS om kansellering av OSL-EWR på søndag. Håper de booker meg om via CPH med kortest mulig transitt. Masse kanselleringer på OSL-EWR de siste dagene. Hvorfor vil ingen fly direkte?
SE-DMO ble sendt til Stockholm og har stått der etter at SK907 ble kansellert den 16. Teknisk krøll? https://www.flightradar24.com/data/aircraft/se-dmo Tydeligvis satt inn A330 som erstatning på et par avganger, så noe etterspørsel er det nok: https://www.flightradar24.com/data/flights/sk907 Edit: I tillegg står SE-RSD fast i Chicago: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/se-rsd
Jeg skulle gjerne prøvd Norse, men min tur var med SAS i C, så jeg har sett frem til dette. Jeg fikk rask beskjed om ombooking via CPH. Avreise 10.00 og fremme 15.15 - det skal jeg overleve. Jeg ble nedgradert til 14F OSL-CPH. Ser at det er noen ledige midtseter lenger fremme (what to do?). På CPH-EWR fikk jeg 10H, og veldig lite ledig ellers. Har bedre seter på returen - hvis ikke også den blir kansellert.
Trøndersk er et verdensspråk. Min nå avlidne tante snakka kav trondheimsk i både Russland og Spania (samt alle andre steder). Hun fikk akkurat det hun ville ha og mangla aldri verken vått eller tørt!