God tidlig ettermiddag fra non Schengenloungen til Finnair. Dette var noe annet enn gullstua til SAS, ja. Store, fine lokaler og god mat. Rolig stemning med lite folk Hvis Finnair skal begynne å statusmatche også oss nordmenn, så skal jeg virkelig sjekke det ut. Jobber her i loungen noen timer før turen går videre til Phuket. Går alt som planlagt, lander jeg der 04.30 norsk tid. Lenge siden jeg har gledet meg så lenge til en ferie. God helg når den tid kommer
Nice, og dette er Biz loungen? Skal ikke mye til for å slå mange andre lounger Riktig god tur videre.
God fredag formiddag! Har nå sittet 55 minutter i kø på CT-telefonen og venter fortsatt... blæh! Innser at OSL-LAX med svangerskapskvalme ikke blir noen hyggelig tur, så har valgt å avbestille disse billettene. Prøver å finne noe til BKK i løpet av november, men får se hva CT-telefonen finner Ha en strålende helg!
Da sitter vi i samme kø nå Kjenner at jeg etter en time kommer til å streve med å holde meg hvis jeg nå treffer på en "tyvärr-svenske"...
Akkurat det samme tenkte jeg... Vil ikke høre noe akk og oj og sukking fordi de må taste litt på dataen sin... Edit: Ble tyvärr tyvärr her, men AF viste bare tilgjengelighet hos United så ikke veldig overrasket. Han var hyggelig i alle fall.
Jammen er det mye å gjøre på kontoret på en fredag.. Alle skal ha alt klart i løpet av siste dagen før helg. Og jeg får dermed ikke gjort noe av det jeg egentlig skal gjøre. Jaja. Kan jo jobbe litt i helgen også. Skal også bruke helgen på å ta en gjennomgang av bestilte reiser i 2022, og se på realismen i disse reisene. Kona vil tydeligvis også ha et ord med i laget. Solen presser seg gjennom tåken. Skal se om jeg får presset meg ut døren på kontoret snart også. Hytten kaller!
Tur er tur. Etter å ha lest godt og nøye i Kaare_Lars' Lille Røde, valgte jeg toget for å komme meg fra bartebyen til tiggerstaden. Forrige gang jeg tok regiontog var i april 2010. Håper Greta blir fornøyd.
Munnbind påbudt på Island. https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/island-gjeninnfoerer-coronarestriksjoner.6V-4Bj_Xw
Samme her Hyggelig svenske og etter 20 min leting ga vi opp. Gjorde et forsøk på US vestkyst når som helst hele sommeren 22, men nada. Ikke så overrasket over det. Dubai i påsken +/- 2-3 dager ga heller ikke noe.
Er ekstremt lite tilgjengelig for tiden. Håper det tar seg opp, for så vanskelig skal det ikke være. Sitter med 5 ct og finner ingenting å bruke dem på.
God morgen fra LAX! Kan melde om bedre frokostutvalg i Star Alliance loungen enn vår hjemlige gullstue: Litt vemodig at ferien snart er over, men det et fortsatt et par flyturer å glede seg til.