God morgen fra Oslo Her har man fått jobbet ett par timers tid allerede, men heldigvis skal ikke dagen bli så lang. Utover det, ikke stort på tapetet. Må muligens en tur til meget usentrale strøk av Telemark, og avlegge opphavet ett besøk. Ha en stressfri fredag
Morn fra vest! Nydelig solskinn, 0 grader og vindstille. Planleggingsdag så kidsa må aktiviseres. Tenker de skal få ble med å sette vintersko på bilen. Og så må vi fyre i peisen også! Blir bra dette!
God fredag fra Oslo! Sikret billetter til Foo Fighters konsert neste Juni på Fornebu så formidagens viktigste gjøremål er i boks, nå skal det jobbes litt frem mot velfortjent helg
God formiddag. I dag er jeg nesten oppegående, så det går fremover! Solen skinner, det er frost i gresset, og det er fredag. Deilig! Fikk ikke opp betalingssiden for å fullføre en bestilling til SEA, så da ble turen min borte. Det var irriterende. Men, sånn er det. Ha en fin en!
God formiddag etter hvert Senator-statusen skal luftes før den går ut. Til et nytt land. Kanskje til og med to. I dag blir det flytur fra sol til sol. Riktignok blir nok turene i mørke. Men å kunne titte ned på tilværelsen på kvelden er ikke å forakte. Fin innflygning til OSL i går.
God formiddag fra en stappfull OSL premium lounge. I dag skal vi for første gang få testet ut gullstatusen hos Thai og vi ender etter hvert opp i et nytt land for oss. Det gledes til andre temperaturer enn det er i Oslo i dag. God fredag, alle.
Det viste seg at den lå i appen likevel, men ubetalt. Så da tok jeg en telefon til SAS. Og nå har jeg billetter likevel. Ikke verst.
God lunch fra hjemmekontoret. Her ble finværet benyttet til en (altfor kort) joggetur før lunch, så nå nytes selvtilfredsheten til det fulle. Sammen med kaffe og sjokkis, må vite. Blir ikke mange timene før det logges av, har blant annet ambisjoner om et bobleraid på et av de statlige vinutsalgene i nærheten. Kjør pent, særlig hvis det kjøres i områder med utfordrende kjøreforhold, og ha en flott fredag videre!
God dag frå austkanten av hovudstaden! Her har eg fått eit eit par timar ute i sola. Og no har bilverkstaden kunngjort at doningen er klar til henting. Ny flytur er venta om eit par dagar! Ha ein fin dag, gode medforumistar!
God dag fra hjemmekontoret. Dagens siste møte er gjennomført og nå skal jeg pakke sammen PC og dra over med støvsugeren, før turen går til OSL, hvor TK1754 venter på å ta meg til IST, før turen går videre til KUL med TK60. Har ikke vært i Sør-Øst-Asia siden 2019, så begynner å bli på tide å få seg en tur dit nå. Ha en strålende dag!
Hjemme igjen fra Liverpool, fløy MAN-TRF i dag formiddag. Gikk smooth, selv med selveste Ryanair som transportør. Godt det er helg