Endelig fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 21. nov 2025.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    Da var det fredag igjen. Vi har fått sjekket inn på et hotell som er en stor favoritt her på forumet. Det er lett å skjønne hvorfor, og jeg regner med mange skjønner hvilket hotell jeg prater om basert på bildet under.

Vi slapper nå av ved bassenget og lar oss fascinere av to vindusvaskere som bare henger i noen snorer og gjør jobben sin. Jeg er veldig fornøyd med at det ikke er det som er jobben min!

IMG_8177.jpeg

Ellers så jeg de hadde nedtelling i loungen her. Skjønte ikke helt hva det var for, de pratet bare om mr 1D.

IMG_8175.jpeg

Ha en fortreffelig fredag!

Last edited: 21. nov 2025
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok #2 hvor klokka er passert 11:30 og temperaturen er helt nede på 26°C. Flott temp til å traske rundt i, men ved poolen i går ble det for kaldt pga vind. Nå sitter en hjemme i stua med åpne balkong dører etter å ha vandret på meg +10k med steg.
    Snartur til UBP er under planlegging, det er også en tur mot syd til det nydelige øyliv.
    Ha en glitrende flott fredag :cool:

3. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SAS loungen på OSL. I dag går turen til EWR via ARN.

4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,281
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra The Westin Langkawi!

Tok en Grab hit fra Aloft for et par timer siden og rakk akkurat et bad i havet før det begynte å regne. Fått i oss litt is og øl. Nå venter vi på at rommet skal bli ferdig til innsjekk. Blitt lovet oppgradering til full ocean view.
    IMG_8252.jpeg

3 netter her før turen går til Kuching på Borneo.

Ha en strålende fredag!

Flymunda, btm, funkenstein and 13 others like this.
  5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra lite eksotiske Porsgrunn.
    -9,9 grader her på morran.

Har egentlig langfri, men ble ringt etter fra jobb. Blir et overtidsskift i em.

Fruen skal på jobbjulebord, så da er det greit.

Fikk omsider conscious traveler poeng inn på konto i dag. 5k vanlige poeng og 5k statuspoeng.

Nå skal jo SAS avvikle hele driten, så det var waste- men har nok reddet et tre ellernoe ved å kjøpe vaskeark og biofuelo_O

Ha en produktiv dag

6. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,897
    Bonuspoeng:
    113
    Morn fra et kaldt tidlig tog inn til hovedstaden for jobb på ett sannsynligvis ganske tomt kontor!

Er vel bare den der gjennbrukbare bagasjelappen som forsvinner vel? Conscious Traveller programmet ellers består så vidt jeg vet. Kanskje de finner på en annen fin belønning for neste år :D

7. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gamle gullstua på OSL. Straks avgang med SK4603 til Dublin.

Blir en helg med gode venner, god drikke og en konsert sannsynligvis! Det gledes!

Dagen starter med en øl og müsli.

20251121_074801.jpg

8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Så var vi tilbake ved utgangspunktet, og har allerede gjort vår badetjeneste. Ikke så lett i dag, men gjort er heldigvis gjort!

Det samme tenker tydligvis også sikkerhetskontrollen på HAM. Maken til langsom og grundig sjekking. Min sekk sa de hadde spor av mulig sprengstoff. Riktignok het det Kongsberg Våpenfabrikk når jeg fikk min første jobb, men dog. Eks-forloveden måtte åpne vesken for vise et farlige smykke! Et perlekjede!! Vel, bedre safe enn sorry, men alt med måte.

Til gjengjeld var det mye hyggeligere på flighten til ARN. Effektiv og tilgjengelig service hele veien. Avsluttet med pushing av sjampanje. Tissetrengte plebeiere ble bedt om å gjøre det bak gardinen.

Ha en fin fredag.

9. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra hjemmekontoret i nordvest. Det var deilig å slippe å dra ut bilen idag når det er blitt veldig hvitt ute. I dag skulle jeg egentlig sitte i øverste etasje helt fremme på LH sin A380 til LAX. Det ble det dessverre ingenting av da en sykehus time bare måtte prioriteres. Blir nytt forsøk til høstferien neste år. Ellers nærmer det seg slutten på flyåret 2025. En kjapp tur/retur med rødnesene til OSL og muligens en tur til Tyskland med SK metall ut og KLM hjem igjen er det som står igjen.

Dagens måketrim venter ellers på meg rett utenfor her:
    snø.jpg

10. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,160
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Så var det fredag igjen, og godt er det. Fredager også fin dag å være på jobb, da det ofte er mindre folk enn ellers i uka.. Gjør ikke noe at er litt mindre støy rundt en.

Ha en bedre fredag hvor enn man er i verden

11. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hjemmekontoret på en kald fredag morgen. Det varmet veldig å hente posten idag, og se at det lå et brev der fra Anko som sier at min lojalitet og tillit til SAS tilsier at jeg har Boarding Gruppe 0 også i 2026. Alltid like hyggelig å få det brevet i November.

Ikke noe flytur før søndag, men godt å ha noen timer/ dager hjemme også.

Ønsker alle en fin fredag og god helg.

Flymunda, mathiasfe, Calling and 10 others like this.
  12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Masse møter i dag. Skjønner ikke hvorfor alle vil ha møter på fredager..

Kona klarte ikke å oppnå EBD i perioden som endte 31/10. Egentlig var planen å la det gå, siden hun allerede er LTG, og jeg er diamant uansett. MEN, siden nyheten om LTD har kommet, og jeg fant ut at jeg er inne i mitt 10. år som diamant, så måtte vi se hvordan ståa var hos henne. Og hun er nå inne i sitt 9. år som diamant. Når hun var så nærme, så kunne vi ikke la det gå. Så da kjøpte vi de 3000 poengene som manglet.

I dag skal jeg på tur til storbyen, og bruke opp mine siste 10k poeng hos Stordalen. Det holdt bare til Xpress, men jeg skal jo bare sove der. Julebord blir det også.

I morgen skal det kanskje kjøpes noen julegaver, hvis formen er OK. (Jeg tviler litt..)

To uker til neste (og årets siste) tur.

Ha en fin en!

Flymunda, mathiasfe, Calling and 9 others like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan finner du ut det?

14. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,718
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan finne opptjening på 10 siste år i telleren mot LTG i app. Viser ikke oppnådd diamant, men enkelt å sjekke hvilke år man har nådd 90k+ poeng eller 90+ flygninger.

15. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
  16. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Den kommer ikke opp om man allerede er LTG.

Nordlands liker dette
  17. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    Første 4 timer i Dublin. Liten tur på en pub. Deretter Fish&Chips. Nå en liten nap på hotellet (Brooks Hotel). Legger ved par bilder av det også. Været holder enn så lenge. Skulle en tur til Guinness storehouse, men man må visst booke på forhånd og det var ikke ledig tid før til mandag... Ja da får vi finne på noe annet.

20251121_112010.jpg
    20251121_112008.jpg 20251121_112024.jpg 20251121_131846.jpg Snapchat-1073470981.jpg Snapchat-643232064.jpg

EndreD, Flymunda, Calling and 6 others like this.
  18. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,843
    Bonuspoeng:
    113
    mulig jeg husker feil, men var det ikke en som kommenterte at det var 100k poeng / 100 flyvninger i noen år ?? jeg husker ikke selv.....

19. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,762
    Bonuspoeng:
    350
    Kravet var 100.000 poeng ut 2014

Schlandy liker dette
  20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Det er der jeg har drukket den dyreste Guinnessen jeg noen gang har drukket… inngangsbilletten!
    Masse folk overalt og laaang kø på toppen for å få en «gratis» Guinness

Calling, holmen and DJasko like this.

Del denne siden