God morgen fra kontoret midt i et solfylt Oslo. Yep, her har dagen startet med booking av flybilletter, noe som jo er en hyggelig aktivitet. Reisen er ikke før til påsken, så det er plenty med tid til å planlegge hvordan kofferten skal pakkes. Nå er det på tide med kaffe og sjokolade, mens man venter i spenning på om det vil dukke opp noen kollegaer utover morgenen. Nyt dagen!
God mandag! Evigvarende regn og 9 grader i trønderstaden, da er det godt at en fortsatt har 2 uker igjen på jobb Ha en god en!
God morgen fra hovedstaden! Sent fly til OSL i går, og avtaler i byen i dag, det førte til overnatting på Plaza. Glemte å ta bilder da. Men det var du utsikt over byggearbeidene på taket av Oslo Spektrum fra 29. etasje. Kona dro rett på hytta, med innlagt henting av hunden på veien. Jeg må jobbe noen dager til. Ha en fin en!
God morgen fra SK sin gullstue på OSL. Stadige forbedringer, nå med barndomsminner og potet til frokost: Turen går med LH via FRA til VNO og bil videre til KUN. Mye folk på OSL i dag men gikk OK gjennom fast-track. Nesten 19 minutter fra jeg dro hjemmefra til jeg gikk inn på loungen er fortsatt OK.
God morgen fra en solseng langs solkysten. Håndball turneringen er over og vi setter kurs for Barcelona om noen timer. Stemplene fra Hotels.com ga oss tre av fem netter gratis Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen fra kontoret i nordvest. Siste arbeidsuke før 2 uker ferie og det kjenner jeg skal bli deilig. Det er ikke noe sjakktrekk værmessig å bli værende her i fritiden så starter med en liten uke på biltur til Sverige og Liseberg blant annet. Deretter er vi 4 stykker som skal ut å fly i de eleverte klasser. De andre er jomfruer i BIZ, noe som alltid er morsomt. Turen går til statene så vi får se om vi slipper inn.
Mandag morgen på solkysten, litt grått foreløpig, men det skal bli bedre .. Og ikke minst, sommeren er begynt i pensjonistleiligheten (vi skulle hatt det store huset): Litt travelt i dag, sommer besøk fra Nord-Norge ... (Rosenborg i bartebyen) I tillegg fikk vi brått besøk av 10-år som brakk armen i går og trengte trøst og pleie av mormor .... I tillegg får vi besøk fra Moss ....
God morgen fra Radisson Blu Gøteborg. Eller Lilla Norje, som vi seier her. Ja, det er ikke tvil om at norsk målføre var dominerende ved frokosten. Loungesystemet for Radisson VIP er litt uforståelig, men vår nye venn Leo slapp oss inn i den "beste" delen i går kveld. Hyggelig omgivelser og bra drikke og tiltygg. Ha en fin mandag!
FCT byr på ramen med pork belly til lunsj, min aller første gang med ramen. Spaghettisuppe med ribbe, rimelig oppskrytt rett selv om selve kjøttet var bra. Klarer men nok like godt uten ramen de neste 47år som jeg har klart de første
Hei fra Gullstua på OSL. Ferien startet i dag og da går ferden til hytta i Spania. SAS byr på en smekkfull 320 til ALC i dag. Nyt dagen folkens!!
God ettermiddag frå opphaldsveiret i Florø. Full fart på jobb etter ei veke i Bergen i justisvesenets ærend. Leveranse av Ikea-kjøken øydelegg for helgast planlagte Sambandsstatstur med SAS. Skulle nokon ha lyst på ein spontantur må de gjerne ta kontakt for å koordinere. Då spørst det om det heller vert ein tur til verdsutstillinga i Osaka, eventuelt ein liten togtur vidare til Kyoto, helga etter.
Booket min første bonustur i dag. CDG-SIN med AF. Skjønner nå hva folk mener med å være lett på bookingfingeren. Jeg booket i panikk, og så etterpå at det var feil dato. Jaja. Jeg kan like godt ta fri før påsken, som i. Vet ikke hvor det bærer hen til slutt, men det er mange gode reisemål i SEA i mars som jeg har sett meg ut.
Suppe er vel godt? Jeg har spist det en gang, i etasjen under IKEA på Sukhumvit i Bangkok. Synes det var grei kveldsmat etter å ha vært i Club loungen på hotellet ..
Joda, suppe kan være bra det. Men ramen er ikke for meg, muligens fordi jeg synes det er drøyt oppskrytt