God mandag, tilbake på kontoret på Fornebu. Utenfor vinduet forsvinner restene av den gamle flyplassen
@OttoL skriver noe veldig viktig her. Jeg tror det er ganske underkommunisert at veldig mange av de som mottar intensivbehandling pga Covid også får alvorlige tromber som har vært til dels vanskelige å behandle og mer komplekse en det en normalt ser hos en intensiv pasient. Vet ikke om det er en god morgen enda. Starter med kaffe så får vi se. Når helgen streker seg langt utover, kan det være litt slitsomt med hverdager
God morgen Dagen har gått med til å bli kvitt CT som nærmet seg utløp, mer om det i riktig tråd. Ellers er det snart dags for Covid test igjen, ettersom formen er framifrå regner jeg med at den er negativ, i motsatt fall så må jeg være et spektakulært unntak. Triveli dag alle sammen.
God formiddag fra Trondheim Tilbake til jobb...helgen går aaaaltfor fort.. Idag skal jeg hente det nye vinskapet mitt....det blir stas...da får boblene mine kontrollert klima Ha en magnifique mandag
God morgon frå Aust-Finnmark! Her fekk eg nyss eit varsel i SAS-appen om ruteendring, det tikka òg inn 2x SMS om endring på same bestilling og attpåtil kom det 3x e-postar om denne endringa. Diverre er eg ikkje kar om å finna ut kva som faktisk er endra...! Ja-ja, eg får ha dette som eit prosjekt denne veka, noko som sikkert fint kan kombinerast med å narra sjefen til å tru at eg fortener løn. Sånn går no dagane Elles lokkar dette 4x-tilbodet frå SAS, bonusnissen i meg vil reise! Fornuften seier at eg bør vurdera å sitja litt på gjerdet enn så lenge... Ja-ja, det står til liv! Ha ein fin-fin dag, folkens!
AZ vaksine, bruker et virus. Hvorfor og hvordan det skal trigge blodpropper/blødninger er for meg vanskelig å forstå, det skal sies om en bruker andre medisiner, som p-piller, blodfortynnende medisiner, røyker, kan ha en medvirkende årsak? AZ produseres også i ulike land, uten å hinte til dårlig Batch og produksjon av enkelt hetteglass. Men når UK har så og si fraværende antall bivirkninger er det noe som skurrer med de resterende fabrikkene rundt om i verden... Just saying...
Har tenkt det samme, dette er mystisk. Hørte for øvrig en som var bekymret for kvaliteten på vaksinene når de produseres i et så enormt antall.
Har booket min første reise på 6 mnd. dette gjorde litt godt Det neste er å få bestille noe fornuftig med CT som går ut 31. mars. Regner med stor pågang på telefon de siste dagene så jeg bør kanskje få fingen ut snart...
Fremdeles det meste som er åpent her i byen. Restauranter og butikker er åpent, sjenkestopp kl22. Spørs hva en tenker seg, voksenaktiviteter eller med barn.
Det er en voksentur. God mat (sjømat er utelukket pga allergi), noe godt i glasset (rene barbesøk er vel utelukket så lenge man må spise noe mens man tar seg noe som inneholder alkohol) , museumbesøk, bare daffe rundt i byen og "bli kjent" med hva Stavanger har å by på. En helgetur, så har ikke all verdens tid heller. Eneste jeg assosierer Stavanger med er olje. Turen er ment til å gi en litt bedre og bredere forståelse
Uten å peke til et spesifikt land , men når en velger et sted til vaksine produksjon med "lavere standarder" sammenlignet med de vestlige landene, er det større sannsynlighet og fare for at kontaminering kan forekomme. Det å stoppe all AZ vaksinering er ikke riktig, men å ta "arrest" i doser produsert i andre land for å undersøke saken videre kan være et bedre alternativt, slik at vaksineringen kan fortsette slik den skulle ha vært, i noen grad.
God etterlunch fra det sørlandske. Da har jeg foreløpig klart å prikke inn 3 turer KRS-BGO i 4x-viduet. En jobbreise med WF Eco, 1 privat med WF ECO, og en privat med SK via OSL i pluss (der røyk voucheren min, og vel så det). Så vidt innom kontoret , -så blir det nok mest hjemmekontor resten av uken. Ha en fortreffelig start på uken!