Endelig mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av flying_all, 15. mars 2021.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,873
    Bonuspoeng:
    293
    Selvsagt .. med telelinsen på iPhonen

Skarven, Earl, SayWhat and 2 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,748
    Bonuspoeng:
    293
    Nå må du slutte å titte på damene @Eddie47 , mor liker nok ikke det. :)

Skarven, drsyk and SayWhat like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,873
    Bonuspoeng:
    293
    Det viser jo at det er liv .....

Skarven, Earl, drsyk and 3 others like this.
  4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,120
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag frå Sunnfjord. Lokalavisa melder om «Vestlandsveir» framover, og spesifiserer at det er sol og opplett dei snakkar om, men det visste eg jo. Ny dag, ein dag nærmare neste flytur.

SayWhat, Earl, Avixlo and 4 others like this.
  5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,121
    Bonuspoeng:
    183
    Masse gode restauranter, ihvertfall, er ikke så bevandret i kulturen dessverre. Nevner i fleng Renaa x2*, Tango*, Annen etage NB Sørensen, Døgnvill/Hekkan burger, Egget, K2*, Harry Pepper, Al Forno. Stjernemerka bør nok bestilles i god tid. Hermetikkmuseet og Oljemuseet er verdt et besøk, mange mener Prekestolen bør være med, men det er jo strengt tatt et godt stykke utenfor byen (og tar en hel dag...) Flyhistorisk Museum på Sola er definitivt innafor, men begrensa åpningstider, 1.mai ser jeg nå, uffda... Øvre Holmegate (Fargegata) kan være morsom, gå til Vålandstårnet og se på utsikten, gåtur i gamle Stavanger, shopping i Kirkegata og Magasin Blaa. Konserthuset er fantastisk dersom det er et arrangement som passer dere. Solastranden er jo flott, kan kombineres på hjemtur, det tar ca 20 min å gå til stranda fra flyplassen, brunch på Strandhotellet så er dere gode og mette.

6. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,693
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Oslo. En meget innholdsrik dag med fullt kjør på jobb + booking av CT (takk til en her inne). Dagens høydepunkt var likevel å bli spurt på polet om jeg var over 25 år. "Ja, veldig mye over 25 år". Slapp heldigvis å fremvise mitt DNB debetkort med bilde fra slutten av 90-tallet. Må man gå rundt med passet på seg?

drsyk, RoadKing, SayWhat and 3 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,317
    Bonuspoeng:
    183
    Tusen takk for veldig bra svar :)
    Høres ut som det er helt uproblematisk å fylle opp helgen med gode inntrykk!
    Håper at utviklingen (=covidbegrensninger) som skjer i og rundt Oslo nå ikke sprer seg til resten av landet.

Del denne siden