God morgen fra Toronto. Her er vi endelig lovet plussgrader i dag, kanskje til og med tosifret om vi kan stole på yr. Men det er alltid et catch, det blir både regn og vind i tillegg. I morgen skal vi være tilbake til minus 7 og enda mer vind. Det er mulig at neste gang jeg reiser hit så blir det en del nærmere sommeren. For tilbake har vi alle lyst å reise. Toronto frister absolutt til gjenbesøk. God mandag, alle PS Enig med de andre her. Kenya Airways er ikke noe å grue seg til. Superhyggelig service alle gangene jeg har fløyet med de. Og så synes jeg jo særlig kysten av Kenya er verdt å besøke. Vi hadde tidenes blåtur i nettopp Kenya for en måneds tid siden.
Neida! Litt som LH C med 2-2-2 layout, og ganske like på servering. Det var kanskje litt mindre drikke- og snacksutvalg enn hos LH. Men tantene ombord på KQ er ikke like sure som hos LH
God kveld fra MBT. Tidlig start med ferge fra OLA og knirkefri kjøretur sørover; I morgen blir det SK, direkte til CDG. Så Uber til Orly og noen timers jobbing der før det blir en natt i sentrum.