God torsdag,
"Plukket (midlertidig) opp" LAX-CPH i biz til mandag, men for at det skal gi mening må jeg finne en fornuftig tur HND-LAX som er framme i tide. Dessverre ser Sky Team Award-vinduet nå ut til å være stengt for Asia-reiser 9. juni.
Lør: CPH-HND SK C
Man: LAX-CPH SK C
Jeg finner eco-billetter for cash til 4-6k, men da stiller det seg jo et spørsmål om det er verdt å bruke 10 timer i eco, bare for å fly SK C A350-9 i 20+ timer på en helg
Jeg vet hva jeg hadde gjort som singel ungkar, men når barnehagen er stengt på 2. pinsedag, da kan turen fort ende opp med å koste mye mer enn penger: goodwill. Spørs om jeg ikke må stå over denne. Om noen trenger en av disse så tipper jeg de kommer tilbake når jeg avbestiller dem nå 11:25.
Får heller bruke "rausheten" min (ved at jeg avlyser) til å finne en hakket gøyere tur senere i juni, nå som jeg uansett har knekt en ny måned med Awardfares.
Avsporing: i letingen av en tur kom jeg over en gøy variant. Igjen, hadde jeg vært ungkar... hadde jeg for så vidt ikke hatt så mange bleietrumfkroner
Norsk By-CPH-HND | SK Biz (SK awards)
HND-DEL-BLR | AI øko (cash)
BLR-LHR-JFK | VS Biz (ST awards)
JFK-LHR-DEL | VS Øko (hoppe av i LHR på vei hjem, men få BLR-LHR-JFK-LHR priset som t/r) (ST Awards)
LHR-CPH-Norsk By | SK Plus (SK awards)
Last edited: 05. juni 2025