Endre til senere flygning med flex på leg nr 2

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Hamsterburger, 11. nov 2025.

Tags:
  1. Hamsterburger

Hamsterburger Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Heisann

Jeg tenker å booke flex-filett LPA - OSL med mellomlanding i CPH, og hvor siste leg mellom CPH og OSL går tidlig morgen neste dag. Det jeg lurer på er om jeg kan endre leg nr 2 til senere på dagen slik at jeg får fler timer i København. Jeg ønsker altså å bruke flex til å utvide tidspunktet på mellomlandingen, men at den første flighten ut fra LPA skal beholde samme tid.

Er dette mulig? Har andre gjort tilsvarende grep og kan bekrefte dette?

Tusen takk for evt svar.

2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan alltid endre tidspunkter på flights i en SAS flex ticket.

De belaster deg for prisforskjellen hvis du flytter siste leg over til en dyrere avgang.

3. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor ikke booke riktig med en gang? Er det prisforskjell og du ønsker heller å endre seinere med diamantfordel?

4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,762
    Bonuspoeng:
    350
    Du kan når innsjekk åpner flytte avgangen fra CPH til OSL i appen. Men merk at er det fullt er det fullt

Nordlands liker dette
  5. Hamsterburger

Hamsterburger Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Heisann igjen, og takk for alle svar. Ser jeg har glemt å svare her, så kan gi en oppdatering som kanskje kan være av interesse for andre som der det.

Først, ja, grunnen til å ikke booke "riktig" flight med en gang var prisforskjell, samt bedre nivåpoeng-uttelling for prisen. Men for å komme til poenget, så gikk det helt altså fint å utsette til senere flygning, så jeg fikk meg en koselig søndags dag og tilhørende kveld i København i går.

Flex-billett er et nytt produkt som jeg setter pris på, og godt kan tenke meg å bruke ved en senere anledning når jeg har layover i en by og kan tenke meg litt lengre tid der.

Del denne siden