Er "tronesetene" hos LX verdt 1250,- ?

Tråd i 'Miles & More' startet av indahla, 05. febr 2019.

1. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,200
    Bonuspoeng:
    113
    Nylige erfaringer her? Har prøvd via appen til sas flere ganger, jeg får valgt setet jeg vil ha, men det blir fjernet igjen etter en stund.
    Sjekket nå bookingen min på swiss sin egen nettside, fikk valgt setet jeg vil ha og fikk aldri opp noe om betaling.
    Bonusreise og flyet går på Torsdag.

2. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,132
    Bonuspoeng:
    183
    Du er tidlig ute. Tronesete kan kun velges 48 timer før avgang.

3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,200
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ser mange nevner 48 timer, men! Jeg har en betalt billett med swiss senere i år hvor jeg får opp betaling om jeg velger tronesete, jeg får derimot ikke opp noe som helst når jeg velger tronesete på bookingen min som er på poeng om noen dager.

Last edited: 04. febr 2023
  4. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,132
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du vil betale for tronesete på bonusbilett, hør med Swiss. SAS kunne ikke hjelpe meg ifjor sommer. Men 48 timer fungerte i alle fall for meg da jeg skulle hjem fra Bangkok. Man kunne betale for tronesete vis Classic-siden tidligere, men nå er den borte for godt.

5. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,200
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg fått boarding pass og står fortsatt oppført med 7A som jeg valgte på swiss sine sider nesten 5 døgn før avgang. Mulig de har endret på dette.

6. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,982
    Bonuspoeng:
    93
    Må ha blitt endra nylig. I desember kunne eg fritt velge betaling for tronsete, sjøl om reisa var bonus. Endte med å få tak i setet eg ville ha gratis når det var mindre enn 48 timar igjen til avreise. Brukte nettsidene til Swiss.

7. PeterTorman

PeterTorman Guest

Du merker ikke "STOOOR" Forskjell, så jeg ville sagt: NOT WORTH IT!

8. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,200
    Bonuspoeng:
    113
    For min del hadde det muligens en verdi i og med at man er garantert å sitte alene, men etter nattens elendige søvn så risikerer jeg heller en nabo i en toseter neste gang da jeg tror det er litt romsligere der. Glad jeg aldri betalte noe for dette.

9. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    849
    Bonuspoeng:
    93
    Noen med erfaringer på tronesetet ko tra vindussetet på A330? Har foreløpig 4A

10. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    849
    Bonuspoeng:
    93
    En mulog lifehack her, jeg booka LX C på helg slik at billettene ikke var utstedt enda, kan kunne jeg fritt velgee sete i SAS app, idag etter at EBavdelingen ferdigstilte jobben var det umulig å velge sete på det legget med LX i app, på sas.no eller swiss.com

Are, mrt and Xflipper like this.

Del denne siden