Erfaringer og tilbud, The Leading Hotels of the World (LHW)

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Henning, 26. febr 2014.

  1. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har nå kuttet medlemskapet mitt i LHW. Tilbudene fremstod jo nesten som for gode til å være sanne når man kunne bo fem stays på de billigste LHW-hotellene og så ta ut en natt på de dyreste gratis.

    Vi har vært flinke til å utnytte ordningen. Bodde fem stays med snittpris på 1200 kroner og tok ut en bonusnatt på et hotell der suiten vi ble oppgradert til, kunne bestilles for over 20.000 kroner.

    Nå er ikke ordningen slik lenger og man får nå gratisovernattinger avhengig av «spend», og ikke antall.
    Dessuten tror jeg også prisen for medlemskap steg, og da var det ikke aktuelt for oss lenger.
     
  2. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen aktive medlemmer i LHW igjen her? Ser det koster 175 USD i året å være medlem. Det er litt uklart for meg om dette gir noen særlig flere goder enn andre hotell sine bonusprogram. Frokost for to er jo bra, i USA så er jo årsavgiften inntjent i løpet av 4-5 netter bare der. Men oppgraderinger er kun ved tilgjengelighet, og det er jeg erfaringsmessig veldig skeptisk til.

    Har stort sett basert meg på GHA internasjonalt, men i mange land har GHA veldig dårlig (eller ingen) dekning, så jeg vurderer LHW i tillegg. Hadde vært artig å høre om noen har ferske erfaringer?
     
    CrotchRocket and Ulf like this.
  3. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Ble medlem mai 2019. Etter 6 «stays» har jeg fortsatt ikke nok poeng til en bonusnatt, bare nesten.

    Fått oppgraderinger og inkludert frokost hver gang? Ja, men spørsmålet er om ikke jeg kunne fått det via andre kanaler også. Jeg har en viss mistanke om det.
    1B0D077E-72C1-4AF3-84A7-EE073FDD1FCB.jpeg

    Kommer jeg til å fornye? Nei, det tviler jeg på. De har en del kule eiendommer når man er lei amerikanske kjedehotell, men man trenger ikke være medlem for å bo der. Virtuoso og liknende kan funke like bra, tror jeg.

    Beste LHW-opplevelser i år:
    - Brittania, Trondheim.
    - D’Angleterre, København.
    - Capitol Kempinski, Singapore.
     
    Last edited: 16. des 2019
    Pingus and Peregrin like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er fortsatt medlem.

    Det nye programmet er på langt nært så bra som det gamle, men jeg finner fortsatt verdi.

    mange kjempebra hoteller, frokosten er bra og jeg blir alltid oppgradert. Du har nå mulighet til å nå det andre nivået når du har tjent 5k poeng i året, jeg kommer meg opp dit. De har også bekreftet oppgradering som benefits på begge nivåene
     
    Peregrin liker dette

Del denne siden