Husk å kjøpe billett, ellers må du snu rett før toppen! https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/hdpermits.htm Kun hvis man har klatret opp fra en av de andre sidene får man bruke kablene gratis som retur.
Si det. Noen må da bli bumpet opp på fligjtdeck da kanskje? Litt ned i komfort, men helt sikkert spennende.
Dette må jo være en perfekt anledning til å klage til seg noen poeng. Bare å utvikle allergi underveis på reisen...
Du kan også klage over nesehjulsstøy i F-kabinen ettersom denne på 747-8i ligger rett over nesehjulsbrønnen....hehe....noen vil sikkert hevde at du har drukket for lite hvis du legger merke til det....riktig god tur!!
Alltid flott med ett reisebrev fra LH F, riktig god tur. Dette blir spennende å følge med på, både flytur og roadtrip
Overlevde reisen over dammen i F. Skal prøve å komme med noen betraktninger i morgen (senere i dag hjemmetid). Men immigrasjon gikk smooth, aldri vært raskere gjennom. Fant Avis-bussen og hos Avis spurte jeg om Mustangen jeg hadde booket hadde Apple CarPlay støtte. Det hadde den ikke så da fikk jeg en Camaro SS med V8 i stedet til samme pris. Deilig motor, uten å ha fått prøvd den for mye. Nå er det snart kvel, men først et par øl på en rooftop-bar i Laguna Beach. Kan melde om digg sommertemperatur her.
Takk for verdifull info der, da må det sjekkes opp Hvilke andre amerikanske muskelbiler som har ikke har relevant mobilstøtte
Flott å følge med på tur. Skal prøve 1a i motsatt himmelretning om en uke. Håper det ikke er en hund med, og at rimowa er tilbake istedetfor jil sanders eller hva den skinnpungen nå har av skrift på seg. Kos deg videre!
Bra start @Blaa og takk for at vi får være med på tur! God tur videre, jeg husker med fornøyelse MC turen meg og en kompis hadde en uke før semester start på CU Boulder; Denver, Vegas, LA, St Barbara, SF, SL City og tilbake til Denver. Cruise PCH på MC var super-nice!!