EuroBonus´ Black November - Har dere endret reisemønster?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av ILS2, 25. mars 2015.

  1. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Norwegian Flex funker som en kule innenriks. Greit med frekvenser de fleste steder. Liker nye fly, (treg, men fungerende) WiFi over nesten hele flåten og ro i kabinen. Særlig på tidlig morgen og sent på kveld er SAS' evinnelige mas om deres Go/Plus-servering (som endres oftere enn Rune Rudberg skifter dame) slitsomt. Må riktignok betale for kaffe og mat, men til gjengjeld kan man faktisk blir mett mellom nord og sør ("cheeseburger").

    Poengmessig har jeg hittil i år tjent mer EB-poeng på leiebil enn med SAS. Har gjort meg fastlåst til Avis, men ikke til bolaget. Synd at ikke jeg også bare kan fly i S, Y, C og J klasse, slik at opptjeningen hadde vært akkurat som før. Det kan dog ikke forsvares økonomisk overfor arbeidsgiver.
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fasttrack for LowFare med bedrift er vel bare for en prøve periode som utgår fra og med 1 Juni?
     
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Ahh takk for tipset. Det kunne jo vært bryet.
     
  4. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Har nå booket to flighter med Norwegian for første gang på et par år, tror jeg det må være. Det skal bli interessant å se hvordan det er. SAS var dobbelt så dyr (dvs ca 3200 en vei) mot DYs knappe 1600,- (og det er inkl setereservasjon og 2x bagasje). Bonuspoengene er ikke verdt så mye (og siden EBD'en min nok løper ut i september så var det ikke noe poeng å hanke inn segmenter heller)... :) SAS var forøvrig omtrent konsekvent 2x dyrere på de aktuelle (nesten parallelle) avgangene nå en knapp uke før avreise, så om SAS klarer å opprettholde en sånn prisforskjell så er det jo gode nyheter for SAS.
     

Del denne siden