Ble concious traveler forrige uke - poengene kom inn et par dager etter. Passer fint mtp EBG som vil nås tidlig høst.
Har det skjedd en stille «forbedring»? Eller er det bare SAS selv som tøver. Oppdaga det seff nå rett etter jeg bestilte 3 vaskeark
Reglene er tydelig på at Grunnpoeng (Basic points) utgår og erstattes av både Bonuspoeng (Bonus points) og Nivåpoeng (Level points). Jeg tipper dette beror på en misforståelse hos kundeservice. FAQ'en for Conscious Traveler nevner ikke overgangen til nye poengnavn, og det vil være veldig rart om de endrer belønningen midt i kvalifiseringsåret.
Her er det nok hodet mitt som kortsluttet et øyeblikk, så klart er basic points grunnpoeng. Fikk plutselig for meg at det var ekstrapoeng. Men blandet nok litt med de nye navnene.
404 "sidan kunde inte hittas" på Eurobonus shoppen. Mangler 1 steg for Concious Traveler og ny gullperiode, tenkte å donere noe poeng for instant (?) kreditering og 5000 statuspoeng - men nå har både shoppen og donasjonslinken gitt 404 i over en uke. Regner med alle har samme problem da det er prøvd både devices, nettlesere og mer til. https://www.saseurobonusshop.com/no/donations/ Worst case så blir det ut å ta et bio segment 31 august, hadde vært kjekt å unngå det.
Her funker alt som normalt, inkludert donasjoner og shoppen ellers. Så har jeg ikke forsøkt å gjennomføre et kjøp til siste steg med betaling osv. Linken din er feil. Du må bruke https://www.saseurobonusshop.com/no/donations (uten skråstrek på slutten)
Takk, den funket. Utrolig nok er det SAS som redirecter meg til / på slutten fra conscious traveler siden, men det kan nok være en bug hos meg.
Ikke fått registrert ekstra poeng og steg for reise den 29. juli der jeg kjøpte BioFuel. Har sendt mail til gull-mailen for 9 dager siden, er det unormalt lang tid for å få svar? Bør man purre eller risikerer man da å "havne bakerst i køen"?
I samme båt jeg også, har bedt om at de ordner dette for en reise gjennomført 16. juli. Sendte spørsmål til gullmail før helgen, ingen svar. Skulle gjerne hatt de grunnpoengene før opptjeningsperioden går ut...
Hadde lignende problem med at jeg bare fikk 4 av 6 steg for bio billett (fikk eurobonus poeng men manglet 2 steg på conscious traveler). Tok kontakt på chat på fredag sist uke og fikk stegene idag
Det er vel litt essensielt at de fikser dette før 1. september, hvis vi etter den datoen bare får nivåpoeng for å oppnå concious traveller..
Nå som jeg har reist til GDN med SAS Plus Bio så ser jeg det at det er to legs som ikke har kommet inn. Hvilken booking klasse er det jeg må oppgi på skjemaet når jeg skal etter-registrere de to leggene på SAS sine sider? Er det Klasse C, D eller noe annet?
Fikk svar for en time siden, etter 11 dager, hadde tenkt til å purre i dag. De ordnet poeng og steg. Ikke fått status eller ekstra poeng enda, men regner med det kommer etterhvert som systemene oppdaterer med at jeg er blitt miljøbevisst reisende..
Du må oppgi den klassen som står i bestillingsbekreftelsen. Som @holmen nevner er det ikke egne klasser for Bio, det er noe SAS registrerer ved siden av.
Booking Class SAS Plus Bio er klasse B. Sånn, nå fant jeg det, så kan folk goodle det å få bereftet at: The Booking Class for SAS Plus Bio is B. Så fra nå av kan folk finne det med ett eget goodle søk!
SAS selger Plus Smart, Pro og Bio (*BPR) i alle bookingklasser. Normal kjøpsflyt vil gi deg billigste tilgjengelige klasse på bestillingstidspunkt.