EUROBONUS CONSCIOUS TRAVELER

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mrhaakon, 29. nov 2023.

  1. Norwegian_Traveller

    Norwegian_Traveller Aktivt Medlem

    Innlegg:
    431
    Likes mottatt:
    1,635
    Bonuspoeng:
    93
    Ble concious traveler forrige uke - poengene kom inn et par dager etter. Passer fint mtp EBG som vil nås tidlig høst.
     
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,818
    Likes mottatt:
    8,267
    Bonuspoeng:
    183
    +1
     
  3. Kjeksen

    Kjeksen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Har det skjedd en stille «forbedring»?

    Eller er det bare SAS selv som tøver. Oppdaga det seff nå rett etter jeg bestilte 3 vaskeark
     

    Attached Files:

  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,485
    Likes mottatt:
    1,424
    Bonuspoeng:
    113
    Reglene er tydelig på at Grunnpoeng (Basic points) utgår og erstattes av både Bonuspoeng (Bonus points) og Nivåpoeng (Level points).
    Jeg tipper dette beror på en misforståelse hos kundeservice.

    upload_2024-8-13_20-24-16.png

    FAQ'en for Conscious Traveler nevner ikke overgangen til nye poengnavn, og det vil være veldig rart om de endrer belønningen midt i kvalifiseringsåret.
     
    Storbaba liker dette
  5. Kjeksen

    Kjeksen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Her er det nok hodet mitt som kortsluttet et øyeblikk, så klart er basic points grunnpoeng. Fikk plutselig for meg at det var ekstrapoeng. Men blandet nok litt med de nye navnene.
     
  6. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    404 "sidan kunde inte hittas" på Eurobonus shoppen.
    Mangler 1 steg for Concious Traveler og ny gullperiode, tenkte å donere noe poeng for instant (?) kreditering og 5000 statuspoeng - men nå har både shoppen og donasjonslinken gitt 404 i over en uke.

    Regner med alle har samme problem da det er prøvd både devices, nettlesere og mer til. https://www.saseurobonusshop.com/no/donations/

    Worst case så blir det ut å ta et bio segment 31 august, hadde vært kjekt å unngå det.
     
  7. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,485
    Likes mottatt:
    1,424
    Bonuspoeng:
    113
    Her funker alt som normalt, inkludert donasjoner og shoppen ellers.
    Så har jeg ikke forsøkt å gjennomføre et kjøp til siste steg med betaling osv.
    Linken din er feil. Du må bruke
    https://www.saseurobonusshop.com/no/donations
    (uten skråstrek på slutten)
     
    holmen liker dette
  8. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Takk, den funket.

    Utrolig nok er det SAS som redirecter meg til / på slutten fra conscious traveler siden, men det kan nok være en bug hos meg.
     
  9. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke fått registrert ekstra poeng og steg for reise den 29. juli der jeg kjøpte BioFuel. Har sendt mail til gull-mailen for 9 dager siden, er det unormalt lang tid for å få svar? Bør man purre eller risikerer man da å "havne bakerst i køen"?
     
  10. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    930
    Likes mottatt:
    3,433
    Bonuspoeng:
    93
    Er i samme båt. Sendte henvendelse til diamant-mailen for en uke siden uten å få svar.
     
  11. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    420
    Likes mottatt:
    1,339
    Bonuspoeng:
    93
    I samme båt jeg også, har bedt om at de ordner dette for en reise gjennomført 16. juli. Sendte spørsmål til gullmail før helgen, ingen svar. Skulle gjerne hatt de grunnpoengene før opptjeningsperioden går ut...
     
  12. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,247
    Likes mottatt:
    5,788
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm.... Ok, så unngå å kjøpe biofuel i fremtiden da? Hater å bli bøffa :oops:
     
  13. MedTekni

    MedTekni Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    18
    Hadde lignende problem med at jeg bare fikk 4 av 6 steg for bio billett (fikk eurobonus poeng men manglet 2 steg på conscious traveler). Tok kontakt på chat på fredag sist uke og fikk stegene idag
     
  14. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel litt essensielt at de fikser dette før 1. september, hvis vi etter den datoen bare får nivåpoeng for å oppnå concious traveller..
     
  15. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,247
    Likes mottatt:
    5,788
    Bonuspoeng:
    183
    Nå som jeg har reist til GDN med SAS Plus Bio så ser jeg det at det er to legs som ikke har kommet inn. Hvilken booking klasse er det jeg må oppgi på skjemaet når jeg skal etter-registrere de to leggene på SAS sine sider? Er det Klasse C, D eller noe annet?
     
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,477
    Likes mottatt:
    62,745
    Bonuspoeng:
    293
    Det spiller vel ingen rolle hvilken bookingklasse billettene er når det gjelder conscious traveler?
     
  17. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93

    Fikk svar for en time siden, etter 11 dager, hadde tenkt til å purre i dag. De ordnet poeng og steg. Ikke fått status eller ekstra poeng enda, men regner med det kommer etterhvert som systemene oppdaterer med at jeg er blitt miljøbevisst reisende.. :D
     
  18. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    855
    Likes mottatt:
    2,696
    Bonuspoeng:
    93
    Du må oppgi den klassen som står i bestillingsbekreftelsen. Som @holmen nevner er det ikke egne klasser for Bio, det er noe SAS registrerer ved siden av.
     
  19. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,247
    Likes mottatt:
    5,788
    Bonuspoeng:
    183
    Booking Class SAS Plus Bio er klasse B.

    Sånn, nå fant jeg det, så kan folk goodle det å få bereftet at: The Booking Class for SAS Plus Bio is B. Så fra nå av kan folk finne det med ett eget goodle søk!
     
  20. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,279
    Likes mottatt:
    6,390
    Bonuspoeng:
    183
    SAS selger Plus Smart, Pro og Bio (*BPR) i alle bookingklasser. Normal kjøpsflyt vil gi deg billigste tilgjengelige klasse på bestillingstidspunkt.

    upload_2024-8-23_14-43-32.png
     
    Nordlands liker dette

Del denne siden