Føler at jeg ble svindlet av SAS for 20.000 EBB igjennom dette programmet. Første trikset de drar er å feilregistere leggs slik at du får færre status poeng, slik at selv om du har seks legs på SAS PLUS BIO så får du ikke alle legs registrert, du får typisk registert 4 av segmentene, også ryker du av dem i dass. Tydelig at de gir maks 4 legs per reise av en eller annen grunn.
Siden jeg ikke har tid til å ta konflikten med dem så donerte jeg 2 x 5000 poeng til leger uten grenser, men de kvitterer bare for den ene, så 5000 poeng mer i dass, siden jeg ikke fikk kvittering for det. Så nå i pur desperasjon så donerte jeg 5000 til og da fikk jeg kvittering for det. Så her ble jeg regrelrett svindlet for 20.000 Poeng av SAS!
Så vær obs på dette, når du booker SAS Plus Bio, book to enveis da de kun gir 4 steg per booking som maks, og ikke ta for god fisk at flyvningene på SAS Plus BIO blir godkjent. Det nytter ikke å reklamere på det, da du allerede har fått poengene for segmentene uten BIO steg!
Så Consious Traveller = Svindel, ikke fall for den
Vis alt...