Nå var det vel slik at flere enten sendte samme forslag, eller liknende forslag ble slått sammen. Mener å huske å ha sett at det 1 uke etter jeg sendte inn var 3stk registrert som innsendere på "mitt" forslag. Dvs. det kan være mange flere enn 20stk som får voucher for de 20 beste forslagene
Vel, om du tenker ut fra et miljøperspektiv - som er hele poenget bak denne kampanjen, så er dette faktisk et meget bra forslag. Plantebasert kost står jo for mye mindre utslipp. Ingen tvinger deg til noe som helst - eller? Vet ikke om jeg ville brukt tvang på et forslag jeg ikke likte. Forslaget er godt stemt opp, det er faktisk mange som er glad for variert og balansert kost, også på fly og i loungen. Viktig å se begge / flere sider i en sak. Avsporing fra tråden: Angående Oslo-loungen, tilbudet der er lite, men det er som regel et godt variert innhold - til en lounge å være.
Hvor finner dere listen over ideer og antall stemmer? (Det er ikke på .se-linken som ligger litt over i tråden)
Det lå på denne eksterne siden, men ser ut som den er stengt/skjult nå, blir bare sendt videre til en generell Skyteam side. https://greenerflying.co/
Jeg skulle ønsket meg variert og balansert kost på plus-flyginger innenriks og intra-skandinavia… Er jo bare muffins og knekkebrød å få
Har fått bagasjelappen fra SAS, men når jeg prøver å legge den til i appen får jeg "invalid bag tag"... Har dobbeltsjekket nummeret. Noen som har opplevd det samme?
Nå står det på SAS sine nettsider at man får 5000 eurobonuspoeng om man blir Conscious traveller. Før stod det 5000 nivåpoeng. Jeg ser at det også er blitt kommentert her inne. Men har dere funnet ut av dette? Får man faktisk ikke nivåpoeng lengre?
Har de endret det ytterligere på nettsiden etter at de endret til dette?: Uansett vil vel første mulige endring av vilkår være fra nyttår.. De endrer neppe midt i "sesongen"
Heldigvis er de offisielle termene nå bonuspoeng og Nivåpoeng, så eurobonuspoeng er mest sannsynlig en feil.
Er det noen som har overført poeng til et veldedig formål og vet hvor lang tid det tar før dette registreres og kan får godskrevet steg?
Jeg har tenkt å overføre 35000 poeng. Vet du om jeg bør gjøre dette i flere omganger? Jeg angrer på at jeg ikke har vært flinkere til å kjøpe biofuel det siste året, men samtidig så går det jo til et veldedig formål. Jeg vil gjerne ha de 5000 nivåpoengene før nyttår nå som det er blitt vanskeligere å oppnå diamant.
Du kan regne med at SAS stikker av med mesteparten av donasjonen. Du får langt større verdi av å fly med poengene selv og kjøpe Conscious Traveler-produkter. Du kan eventuelt gi en donasjon direkte til formålet i tillegg, om det var intensjonen din! Miljøvennlige vaskeark til klesvask blir ofte nevnt i tråden.