Har du kjøpt Bio billett registreres det med en gang. Har du kjøpt biodrivstoff som tillegg tar det 5-7 dager er min erfaring
Nytt steg registrert fra Greenerflying-kampanjen registrert i appen 'Concious product Thanks for contribution to SAS's Aviation Challenge'.
Mulig det er avklart høyere opp i tråden, men jeg fikk 5000 level points og 5000 bonus points tidligere i oktober.
Hei, jeg prøver å kjøpe noen av "Produktene for bevisste reisende i EuroBonus Shop" for å nå conscious traveller trinnene mine, men får denne feilmeldingen: "Du kan ikke kjøpe noe med din konto akkurat nå, vennligst kontakt SAS customer service." Jeg har sendt en melding til kundeservice og venter fortsatt på svar, men lurte på om kanskje noen av dere vet hvorfor jeg ikke får lov til å kjøpe noe? Mvh
Bestilte i mars/april (eller når de åpnet for bestilling), og fikk min først i slutten av forrige uke...
Det kommer jo helt an på din situasjon og hva du evt trenger 5000 poeng til? Uansett koster vel 4 manglende steg bare rundt 4-500kr i f.eks vaskeark fra shoppen, og det er jo en grei poengpris det, spesielt for nivåpoeng
Er det flere enn bare meg som ikke finner vaskeark og ullballer i Conscious Traveler avdelingen lengre?
Ja, egentlig uavhengig av om status poengene er nødvendige/nyttige for deg. De 5000 vanlige bonuspoengene har jo verdi på ca 500 kr, og du kan få de gjenstående trinnene til conscious merket billigere enn det.
Jeg er også spent på hvor lenge tagen varer. Sjekker svært sjelden inn bagasje på grunn av ventetiden, men sjekket inn kabinkofferten på en reise denne uken. Resultatet var overraskende nok at man ikke kunne se at tagen hadde vært ute på tur. Kofferten bar mer preg av det hele. Øyner en liten svakhet i forhold til lengden på båndet som gjør at den i alle fall på en kabinkoffert rekker nesten ned til å ligge vannrett. Med nok dunk kan den potensielt få deg en knekk innerst ved feste. Men tiden vil vise.