Nå ble jeg usikker. Kjøpte vaskeark 8.11, mens det står «Conscious product» i oversikten 30.10?? Må ha kjøpt noe annet da?
30.10 stemmer med dato for de som fikk et steg for å delta i Greenerflying-kampanjen. (tips hvordan SAS kan bli mer miljøvennlig) 'Conscious product -Thanks for contribution to SAS's Aviation Challenge'.
Fikk et spørsmål fra min søster; "Hvor finner jeg status på bagasjen, det står at jeg i appen skal finne det under "Manage my booking" men finner ikke noe slikt" Jeg har som erfaren reisende fortsatt ikke hatt med meg kolli som må sjekkes inn, og jeg finner heller ikke dette. Noen som har input? Gjerne med en skjermdump.
Min erfaring er at man på en god dag og når app velger å spille på lag får det opp. Har ikke skjermdump, men de gangene det har fungert har det vært relativt lett å finne inne på bookingen. Mener det var rett over eller under passasjerene. Dog er den meget ustabil, på den måten at det er bingo om det fungerer... Om det dukker opp, er det helt stabilt hele turen er min erfaring. Det dukker også opp kun om man har sendt bagasje, så man finner det ikke i en booking hvor det ikke er sendt bagasje om man skal hjelpe til med å vise...
Mangler et steg for å klare 10 før årsskiftet og en reise jeg skulle tatt i neste uke har blitt utsatt. Hvis jeg kjøper ull baller nå så står det at det tar cirka 30 dager før poeng blir registrert. Blir de datert på kjøpsdatoen så de går på dette året eller settes potensielt datoen i januar hvis det er litt forsinkelse?
Kjøpte vaskeark som to siste steg for fruen den 30/10. Kjøpet er nå registrert hos SAS, stegene ble tilbakedatert til 30/10, selve Conscious traveller poengene er datert 29/11.
Det var kult med den nye Conscious traveller bagasje taggen. Har min første papirfrie reise idag med innsjekket bagasje, riktignok innenlands. Svg - osl.
Bestilte tørketrommelballer (for et ord ) og vaskeark i dag. Hvor lang tid tar pleier det å ta før det registreres som skritt i appen? Note to self: Les iallfall sister par poster i tråden før du stiller spørsmål.
Det skal ikke ha noen betydning, da EU/non-EU mest er for tollklarering (med tanke på bl.a. stikkprøver) da det er enkelt å skille om man startet reisen i eller utenfor EU.
Riktig, etter hva jeg husker man får fra automatene til Avinor, er hvit (non-EU) da vi ikke er del av EU.
Endelig blitt en «bevisst» reisende jeg også, men får ikke bestilt sånn bagasjetag. Kan ikke behandle bestillingen. Er det tomt på lager, eller?