Mi mor sjekket programmet og spørte meg om hun ville få godskrevet 10 steg hvis hun kjøpte ti ark, kan dere svare på dette?
Jeg har ikke lenger mulighet til "Traveling with a checked bag? Check in your personal bag tag" i app/på nett etter innsjekking. Noen som opplever det samme? Forøvrig ikke mulighet på fremtidige flights heller
Hvor lang tid tar det å få godskrevet 10 steg etter at man har kjøpt vaskeark og når kommer de 5000 nivåpoenga på kontoen? Spør for en venn som nettopp fant ut at medlemsperioden går ut 31 jan
Slet med å få lagt inn biofuel i appen i dag. Kun feilmelding uansett hvilket kort jeg brukte. Prøvde på nettsiden, men samme der. Det endte opp med å betale med Vipps på nettsiden, hvilket gikk smertefritt. Har ikke vært borti dette før. Noen andre som har opplevd dette?
Noen som kan bekrefte om man fortsatt får tellende steg for hver flyvning i én booking, om man kjøper biofuel når man mellomlander?
Ca 30-35 etter levering av arkene. Men de skal tilbakedateres til bestillingdato iht info på sas.no. En har også mulighet til å kjøpe manglende poeng i inntil ca 120 dager (? eller er det ca. 3 mnd?) inn i ny periode om det skulle mangle noen for å opprettholde status.
To uker siden kjøpte jeg biofuel på mellomlanding (1 enhet da jeg kjøpte billett, 1 enhet ved mellomlanding i CPH). Enn så lenge fikk jeg bare 1 steg og bare 500 poeng. Litt rart er at andel biofuel ikke endret seg i SAS appen etter kjøpet (4,8% av turen både før og etter bulk to ble lagt til). Her har det jo gått noe galt, fordi de 500 poengene burde jeg uansett ha fått. Usikker, om jeg skal etterspørre disse poengene. Jeg ønsker ikke å tipse SAS om dette hullet.