@DJasko @btm Takk for at dere avklarer dette. Da har jeg blitt lurt av meg selv fordi jeg aldri så svarene under "Common questions" på flysas.com, men kun var på sas.no. ... Da mangler jeg 5000K på kvalifisering. Kjøp produkter blir ikke kreditert før etter "angrefristens utløp", så da er det vel å kjøpe poeng som er tingen
Jeg vet ikke om det er mulig å kjøpe nivåpoeng for bonuspoeng, men hvis du har 3 trinn nå så kan du på en måte "kjøpe" de 5k nivåpoengene ved å donere bort 7x5000 (=35k) bonuspoeng. Kan jo være et alternativ om poengsparegrisen er velfødd.
Ifølge T&C skal det dateres til dato produktene er kjøpt. Alle som har sendt mail og bedt om at poengene dateres til kjøpsdato har fått dette flyttet. Jeg hadde satset på det, og får du det ikke til så har du 5k til neste år + at du kan kjøpe poeng gjennom hele grace period. Men so sagt, rimelig sikker at de flytter poeng til kjøpsdato om du spør.
Også vært borti en kompis som gjorde det samme. Poengene kom inn på datoen de ble registrert, men kundeservice flyttet disse når han tok kontakt. Uansett greit å lese T&C, men det skal fungere
Får man et steg ved å booke f.eks. SAS GO Smart Bio, eller må biodrivstoff legges til i etterkant for å telle?
1 steg per strekning med biobilletter. Så hvis du legger til biodrivstoff, får du to steg for 1 leg, 3 steg for 2 legs osv..
Ok. Så hvis jeg bestiller f.eks. OSL-ARN en vei med SAS GO Smart Bio, og deretter legger til bio på samme tur, så teller det som to steg?
Så en video nå og har registrert det tiende steget, så hvor lan tid pleier det å ta før poengene er på bok fra det øyeblikket 10 av 10 steg er gjort?
Jeg tok mitt 10. steg kvelden 29.5, og poengene står bokført sent på kvelden 30.5. Selve steget (donasjon) ble først oppdatert på EB-profilen dagen etterpå (30.5), men tilbakedatert til korrekt dato i steg-historikken (29.5). Var dermed litt lagg fra steget ble vist i appen til poengene kom på bok.
Vil tro de kommer rundt 35 dager etter om jeg husker rett. Men ifølge FAQ så skal steget føres på kjøpsdato, og om du da får poeng i neste periode kan du få kundeservice til å registrere i forrige periode. Grace-perioden er der for en grunn
Det vil i så fall være på håret. Jeg pleier å vente rundt fire uker før steg blir registrert når jeg kjøper vaskeark. Først må angrefristen løpe ut og så sikkert litt "saksbehandlingstid" i etterkant.