TLDR: Trenger 3 biz-billetter PTP til et sted i Europa. De jeg fant selv har waitlist closed. Jeg har i flere dager forsøkt å booke CDG-PTP og PTP-CDG i november i business. I ren desperasjon prøver jeg nå forumet med håp om at noen kan finne en løsning. Litt bakgrunn: Vi har som så mange andre CT-er som går ut nå i mars. Ved å poke litt rundt på awardfares dukket PTP opp på radaren, og det så ut til at det var en god del ledig CDG-PTP t/r. Feeder-flights skal vi alltids klare å få tak på tenkte vi, og så begynte runddansen. Vi er 3 som reiser, så planen var å booke t/r for 3 personer, dele opp i 2 bookinger og legge på CT på begge. Dette er også hva kundeservice anbefalte. Vi prøver å booke CDG-MIA-PTP 7.november og PTP-CAY-CDG 15.november. "Oi da! Noe gikk galt" Ringer inn. De ser ikke 7.november-flyet i det hele tatt. Neivel.. Prøver å booke det som enveis. Ja, det går, jeg får booket det. Hun synes også at det var merkelig at jeg får booket et fly hun ikke ser. Så er planen at de skal legge på returen. De finner fly PTP-CAY-CDG men når hun går inn på den så står det waitlist closed. Så da er vi like langt. Nå har jeg et døgn på meg til å finne en alternativ rute hjem rundt 15-20.november som kan ta oss til Europa, og så kan jeg kanskje få sydd det sammen med en feederflight et sted. Awardfares viser alle disse flyene som er waitlisted, så vi kan tydligvis ikke stole på awardfares heller. I tillegg til at SAS viser de.. Noen gode innspill her?
Kan legge til at vi er åpen for å dra hjem fra en annen nærliggende karibisk øy som en open jaw. Prøver nå å lete den veien også for å finne noen alternativer selv. Tenkte ført FDF (Martinique) men det var bomtur. Sjekker nå SXM (Saint Marten) uten hell