Eurobonuskort med chip

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av KristianSk, 24. juni 2015.

  1. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Får vente til oljeprisen stiger, og håpe krona styrker seg :) slik det er nå, føler en seg "fattig" bare å se hvor lite en får igjen for pengene når en veksler til utenlandsk valuta...
     
  2. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg må være blant de 300 K som var utvalg til å få kortet på forhånd, for jeg fikk det uten bestilling. Kortet ble aktivitert og penger ble satt inn samme dag gjennom bankoverføring til Danske Bank. Men siden har det ikke skjedd noen verdens ting. Nå er det èn uke siden jeg satte inn penger, men kontoen står fortsatt i 0. Ingen strålende start, men jeg satser på at support fikser saken i morgen.
     
  3. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk kortet i dag. Tror jeg venter med å aktivere det til eventuelle barnesykdommer er borte, dårlige kurser og lang ventetid for å sette inn penger er no-go.

    Lar designsnobben i meg få siste ordet, det vanlige kortet uten chip ser bedre ut.
     
  5. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig. Dette er bondefangeri av verste slag. Utnytting av folk som ikke gidder å lese små skrift eller tenke selv.

    Konseptet er så totalt vridd mot forbruker at jeg undres hvorfor finansnæringen får lov til å tilby det til normale forbrukere. Blir litt som "strukturerte produkter" med lavere verdi men langt høyere volum. Kjempebutikk.
    Tipper dette er så lukurativt for finansakrobatene at SAS har fått superdeal, og nå har angst for at konseptet flopper pga dårlig presse.
    Gremmes på SAS sine vegne :oops:
     
    BangkokBob and Jørgen like this.
  6. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Satte over penger igår, på TravelCash konto idag, har Danske Bank, ref en post over her.
    Så blir det vel å dra kortet i matbutikken i ettermiddag
     
  7. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    fikk cashkort i går.. med utløp 10/15... :rolleyes: Har rekvalifisert meg, så får vel et nytt om noen uker.
     
  8. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Dama fikk kort med chip i posten i dag, uten at vi har foretatt oss noe. Utstedt i september med EBB design, og antagelig bare noen dager før hun ble EBS. Blir spennende å se hvor lang tid det går før sølvkort med chip dukker opp i postkassa..
    Jeg som EBG har forresten ikke fått noenting..
     
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har nå brukt TC i et par uker, og synes det fungerer greit. Får se hvor mye poeng jeg får ut av det...

    Jeg er i samme situasjon som deg, og er student. Jeg har tidligere fått avslag på SAS MC-søknad tidligere, og derfor ikke giddet å søke på noen andre. Men nå i kveld søkte jeg på TrumfVisa, og den ble innvilget med en gang når jeg brukte BankID... Kanskje du kunne prøvd det samme? Blir litt flere poeng enn med EB TC. :)
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293

    haha, jeg har en drøss med kredittkort men eneste jeg aldri har fått innvilget er Trumf VISA :D
     
    Islending liker dette
  11. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Da er vi to.
     
  12. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Har også fått dette kortet, og ble da sendt til å laste ned SAS sin Travel Cash App, men det eneste jeg har fått opp etter mange innlogging forsøk er dette...
    og det ser jo ikke bra ut...

    Screenshot_2015-10-24-12-03-02-1.png
     
  13. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Etter å ha brukt 5000kr både inn- og utland, så kom til slutt poengene i midten av november:

    Travel Cash Domesitc
    Extra Points
    87
    0

    Travel Cash International
    Extra Points
    364
    0

    Ikke sånn kjempeimponert... Men vi slipper å vente til å ha nådd 500p, slik som med MC sine bolker.
     
  14. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Det var nevnt et inaktivitetsgebyr upthread, men det ser ut til å være fjernet fra prislisten?
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som benytter seg av dette? Kan ikke huske å ha sett noe reklame eller noe fra SAS om dette på lenge? Fullstendig flopp?
     
  16. dreamflyer

    dreamflyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Er det helt slutt på dette nå? Får feilmelding når jeg prøver å registrere meg.
     

Del denne siden