Får vente til oljeprisen stiger, og håpe krona styrker seg slik det er nå, føler en seg "fattig" bare å se hvor lite en får igjen for pengene når en veksler til utenlandsk valuta...
Jeg må være blant de 300 K som var utvalg til å få kortet på forhånd, for jeg fikk det uten bestilling. Kortet ble aktivitert og penger ble satt inn samme dag gjennom bankoverføring til Danske Bank. Men siden har det ikke skjedd noen verdens ting. Nå er det èn uke siden jeg satte inn penger, men kontoen står fortsatt i 0. Ingen strålende start, men jeg satser på at support fikser saken i morgen.
Fant denne nettopp for dere som ønsker info: http://www.dagbladet.no/2015/09/25/tema/reise/dinside/aller/okonomi/41238011/
Fikk kortet i dag. Tror jeg venter med å aktivere det til eventuelle barnesykdommer er borte, dårlige kurser og lang ventetid for å sette inn penger er no-go. Lar designsnobben i meg få siste ordet, det vanlige kortet uten chip ser bedre ut.
Helt enig. Dette er bondefangeri av verste slag. Utnytting av folk som ikke gidder å lese små skrift eller tenke selv. Konseptet er så totalt vridd mot forbruker at jeg undres hvorfor finansnæringen får lov til å tilby det til normale forbrukere. Blir litt som "strukturerte produkter" med lavere verdi men langt høyere volum. Kjempebutikk. Tipper dette er så lukurativt for finansakrobatene at SAS har fått superdeal, og nå har angst for at konseptet flopper pga dårlig presse. Gremmes på SAS sine vegne
Satte over penger igår, på TravelCash konto idag, har Danske Bank, ref en post over her. Så blir det vel å dra kortet i matbutikken i ettermiddag
Dama fikk kort med chip i posten i dag, uten at vi har foretatt oss noe. Utstedt i september med EBB design, og antagelig bare noen dager før hun ble EBS. Blir spennende å se hvor lang tid det går før sølvkort med chip dukker opp i postkassa.. Jeg som EBG har forresten ikke fått noenting..
Jeg har nå brukt TC i et par uker, og synes det fungerer greit. Får se hvor mye poeng jeg får ut av det... Jeg er i samme situasjon som deg, og er student. Jeg har tidligere fått avslag på SAS MC-søknad tidligere, og derfor ikke giddet å søke på noen andre. Men nå i kveld søkte jeg på TrumfVisa, og den ble innvilget med en gang når jeg brukte BankID... Kanskje du kunne prøvd det samme? Blir litt flere poeng enn med EB TC.
Har også fått dette kortet, og ble da sendt til å laste ned SAS sin Travel Cash App, men det eneste jeg har fått opp etter mange innlogging forsøk er dette... og det ser jo ikke bra ut...
Etter å ha brukt 5000kr både inn- og utland, så kom til slutt poengene i midten av november: Travel Cash Domesitc Extra Points 87 0 Travel Cash International Extra Points 364 0 Ikke sånn kjempeimponert... Men vi slipper å vente til å ha nådd 500p, slik som med MC sine bolker.
Er det noen som benytter seg av dette? Kan ikke huske å ha sett noe reklame eller noe fra SAS om dette på lenge? Fullstendig flopp?