Extratirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 17. mars 2026 kl 07:20.

1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,094
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen folkens!

Venter i spenning på om det kommer noen Uber for å ta meg til OSL eller om det blir å spørre fruen så pent som det går.

Turen går med SK direkte til CDG, burde være rett fram. I det minste ikke innstilt enda.

I dag er det også ett utvidet håp om at Extra’en sitter!

NoLimit, funkenstein, Berlioz and 4 others like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,119
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua,

har nettopp levert fruen til togstasjonen slik at hun får tatt turen til Værnes og videre nordover. Var heldig å finne bonusbillett i går med avgang i dag. Sparer en del tusenlapper på det, for innenriks nordover har ganske uhyggelige priser.
    Må avklare med jobben om jeg får tatt turen til bisettelsen neste uke, men siden det fort blir totalt tre dager fra jobben har jeg en mistanke at svaret kan bli nei. Vi får se.

Utover det så har jeg tatt på meg en grønn tshirt i anledning St Patrick. I kveld blir det en Guinness eller to på den eneste Irske puben i byen... for livet fortsetter for de som ikke er død :)

Ha en fin tirsdag!

funkenstein, Berlioz, holmen and 3 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,177
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Her går det i kaffe, IF og billettbestilling. Dukket opp et par muligheter for langtur, så da booket jeg et par billetter. Fortsatt ikke alle turene som har både utreise og retur, men det kommer seg. I verste fall får jeg bli hjemme. :eek:

Snart på konferanse, skal bli digg med et par dager utenfor kontoret.

Ha en fin en!

funkenstein, Berlioz and Eddie47 like this.
  4. Bushyflyer

Bushyflyer Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    33
    Da sitter man å hamrer i tastaturet på KLM Crown AMS loungen. Etter en meget fin flygning i premium fra ORD - AMS med KLM. Jeg har lest både og om KLM, men dette syntes jeg var bra :) god mat, bra servering, trivelige folk

Wiolenze and obay like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,073
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra kontorstolen.

Ser at Lufthansa introduserer en nedstrippet Business Light-billett idag, enn så lenge på et utvalg av langrutene (ser ikke hvilke på den siden). Liker jo ikke helt det, siden det nok ikke betyr en redusert pris for denne, men i stedet økt pris for Basic. (Håper det ikke slår til, men...). Og at også Senatorer (og HON!) nå må betale for setereservasjon på Light-versjonen.
    Men da får jeg spinne det positivt idag: siden jeg fikk bestilt høstferie før helgen, sparte jeg muligens 80-120 Euro pr sete. De pengene kan/bør jo brukes på noe gøy!

Ha en fin tirsdag!

Wiolenze liker dette
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,094
    Bonuspoeng:
    293
    Oppdatering; Uber kom ikke, prøvde både lux og black. Tom comfort. Så da ble det fruen, med avgang hjemmefra 32min før ombordstigning. Funket knall, rakk en kopp på loungen også.

Rakk også ombordstigningen, bare for å innse at det var alle mann til mølla. Startet på slaget 08:30 med gruppe 1-5.

Forresten, noen som husker hvor lenge kalenderluka med doble poeng varer/varte?

Del denne siden