Linken funket kun en gang, det var ikke noe problem å benytte "min" link til å registrere inn gullkort til min sønn...
Av! Det føles godt å være HHgold igjen! Nå sikter jeg meg inn på 3 dager i Berlin på 3 forskjellige hilton hoteller. Blir så greit så!
Vel, nå får dere andre også muligheten til en grei fast track. Får ikke umiddelbart Gold, men etter kun 3 opphold i løpet av 90 dager. Du må være registrert hos Air Berlin står det (men vet ikke om det blir registrert noe sted). https://www.hiltonhhonors.com/processlanding/processlanding/?lp=airberlinfasttrack2015
Jeg forsøkte å registrere meg, men fikk beskjed om at... og jeg tviler på at det er jeg som allerede er registrert.
Dette er et bra tilbud, ser at du kan melde deg på helt frem til 31. desember og at perioden på 90 dager starter da. Bare å huske på det da, og prøve å få presset inn 3 dager innen utgangen av mars neste år.
Det var noe å tenke på når jeg skal til nyc 24-29 mars, lett å finne 3 hilton hotell Får må vel være på 3 forskjellig hilton hotell? (hampton,doubletree gjelder vel også) ?
Fikk direkte gull via TK, har 3 kommende opphold i bestilling der det ene er via expedia. får jeg også registrert det også som ett opphold eller må alle bestillinger være via HHonors?
Hvordan er det hvis jeg signer på denne kampanjen og allerede har gull? Gullstatusen jeg har nå utløper mars 2016. Vil jeg bli bumpa til silver 01.11 om jeg ikke klarer 3 stays innen 31.10? Altså lite stress og opprette en ny konto, men syns det hadde vært greit og ha poengene på en konto....