Prøver å søke på tos-aes t/r på poeng 13.-14.april. Går ikke an. Men om man velger nedover 13. og tilbake 14. som to separate reiseruter finner man alternativer. Hva kan dette bero på? Vil det hjelpe å ringe dem?
har også hatt trøbbel med å finne Evenes til Rønneby (Sverige) og så retur fra Oslo tilbake til Evenes. Måtte til slutt bare booke det som 2 forskjellige reiser. Virker som SAS har trøbbel med flerby-booking.
Kan jeg spørre hvorfor du trenger å booke det T/R? Får jo dobbelt så mange Trumf-kr om du har to bestillinger.
Hvis du bestiller via viatrumf og SAS.no får du jo 55 trumf kr per bestilling. Blir jo noen poeng det...
Det er en fast bonussum på alle SAS-bookinger som også gjelder bonusreiser. Tror den har variert mellom 45 og 55.
Har du prøvd classic siden til sas. Jeg fikk booket billetter fra aalborg-Færøyene der, men ikke via de nye sidene til sas.
Samme feil her: Prøvd TRD-ARN med retur ARN-OSL-TRD , kom frem til betaling da fikk jeg feilmelding. Kunne bestilles som to separate bestillinger men da vil det jo koste 3000 EB poeng mer enn t/r. Til slutt ble det endringer i reiseplanen, så da ble det til at jeg betalte for returen i penger og poeng på avreisen. Kan vel løses ved å ringe dem ?
Får vel bare si at det ikke fungerer at du får feilmelding så kan dem ikke belaste deg for gebyr, er jo ikke din feil.