Dette løste seg delvis med å ikke legge inn EB detaljene under booking. Men får ikke lagt inn EB nr på min booking nå heller, får bare opp invalid nr, har prøvd bokstav ruletten foran nr også. Får nok ordnet det på et vis før avreise, så har noen mnd på meg.
Om du trenger par tusen poeng og skal fly BGO-OSL for å koble deg på TAP kan du vel saktens kjøpe SAS Plus og hente de få poengene separat ?
Ja, god plan det om det er skapelig pris på Plus. Fant tilfeldigvis en flight med A330-900 NEO nå på Osl-Lis i september. Hva er oddsen for at den står seg!?
Godt spørsmål, historikken viser at de har flydd med 330 i ny og ne i sommer også, selv om det i stor grad er 320/321 som gjelder.
Tack så mycket för hjälpen @Are ! Då blir det en resa i oktober med TAP til Azorene , biz tur och retur till för blygsamma 4920 NOK .
Gjør nok det selv når det nærmer seg, men stresser ikke med det. Er vel 4-5 mnd til avreise. Men siden du måtte ringe inn, tyder på at du heller ikke fikk bestilt med EB nr i bestillingsprosessen?
Tror jeg ikke prøvde, fant en pris som jeg antok var feilpriset, og satset alt på å sikre den kontra noen EB poeng. Ligger inne som SKEBD0xxxx osv… på TAP.
Jeg skal fly fra OSL til LIS 05.09 og der er det byttet til A330-900 for en tid siden, den har stått siden. ….og jeg gleder meg.
Jeg har hatt samme problem, uansett hvilken kombinasjon jeg prøvde så ble det ikke godtatt. Men du får lagt det inn når du sjekker inn dagen før avgang.
Ja, stemmer! Samme dato som jeg fant. Vurderer en MR ned til LPA eller ut i havet som Are foreslår. Hadde vært så gøy med en A330-900 NEO intra Europa
Jeg har stort sett mange isbiter i magen, men tør ikke vente til sjekk inn dagen før. Etterregistrering har jeg også lyst til å unngå. Så da gjør jeg nok som @jgroneng og ringer inn på forhånd.
Nei, egentlig ikke. Var en enveis fra LPA til OSL, som kostet en 100-lapp mer i C enn i Eco. (betalte ca 2700,-)
Är på Azorerna nu och njuter värmen Men ser nu i SAS appen att jag fick 3600 poäng OSL-LIS och 2000 LIS-PDL . Är det verkligen korrekt antal poäng när man reser i biz (J)?
Ja, det stämmer ju. Räknade fel på en webkalkylator på mobilen här i all hast. Tack, då är allt i ordning