Familie på 5, reise med eurobonus

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av stianlok, 17. okt 2024.

1. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,483
    Bonuspoeng:
    183
    Det var vel litt vel pessimistisk :p Ikke alle må fly i C. Og selv da er det ikke umulig.

2. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,483
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du må begynne å lese seg opp litt. Mange av oss har utforsket bonusverdenen i årevis, og er fortsatt ikke utlært. Det er mange måter å tjene poeng på, og mange morsomme måter å bruke poeng på, men det krever litt kunnskap. Derfor er dette en hobby for mange her på forumet. Det går litt sport i å både opptjene poeng, og bruke dem. :)

3. anders8

anders8 Medlem

Likes mottatt:
    353
    Bonuspoeng:
    63
    Vi er en familie på fem og har hatt hele gjengen til Tokyo på Biz t/r (LH til og Swiss hjem), hele gjengen til Singapore på Biz t/r (Turkish. Riktignok 4 på poengbillett og far på revenue), hele gjengen t/r Miami på Biz (TAP, SAS hjem (med oppgradering fra pluss)), hele gjengen hjem fra Seoul på biz (LH. På det tidspunktet fire billetter og en baby)

Vanskelig? Joda. Krever grundig planlegging? Ja. Umulig? Nei.

Med et kjempeforbehold om at jeg ikke har bestilt familietur siden inntreden i ny allianse, svei bort masse poeng på first med meg og kona pluss et par andre USA turer på biz.

For ordens skyld, med ganske begrenset innsatsnivå (ingen billkill, bytter av ymse leverandører, diverse triksing), lett bruk av Viatrumf, så drar jeg rundt 300k bonuspoeng i året med et noe over snittet (men ikke mye) forbruk i familien. Under 50k er fra faktisk flyvninger, det er kredittkord og trumf som gjelder.

Sonictravel liker dette

Del denne siden